Wel mooi:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Er zit iig niet zoveel wit aan, dan vind ik het nog lelijker.
, dus als iets fout zeg: srry
)
Maar een vos zie ik het liefst met 4 hoge witte benen en een mega-bles. Net als met een zwarte trouwens, ook liefst witte aftekeningen erop. Ben gek op sabino's. Een paard zonder wit vind ik niet 'af' (hoewel ik Arti van Ineke2 wel eens heb gezien en die vond ik wel heel leuk, een échte rooie vos helemaal zonder aftekeningen).
):
Antoinette schreef:Okee, ik lees het alweer...ik heb een lelijk paard![]()
Vos, onregelmatige bles, 4 witte benen en ook nog eens een witte vlek onder de buik...![]()
![]()
![]()
Zelf wilde ik liever geen vos, vond ik een saaie kleur, er waren al zoveel vossen, maar tegenwoordig zie ik (misschien juist daarom) een stuk minder vossen en zitten er zeker mooie bij.
Bruin (zoals Krack of Lingh) is mijn favo kleur, nog ver boven zwart uit.
Ik was nooit zo weg van schimmels, maar een blauwschimmel of een super witte kan ook iets geweldigs hebben.
Daarom...ik denk niet dat het aan de kleur ligt of een paard mooi is of niet...maar aan het paard in het algemeen
Antoinette schreef:Okee, ik lees het alweer...ik heb een lelijk paard![]()

Margreet schreef:een diepglanzende echte rooie vos vind ik schitterend! En dan graag 4 hoge witte benen, wat wit aan het hoofd en een bijdehante kop erop, prachtig!

, koffievos en gewoon donkerbruin met zo weinig mogelijk wit.
..
Margreet schreef:Antoinette schreef:Okee, ik lees het alweer...ik heb een lelijk paard![]()
Dan lees je niet goed hoorMargreet schreef:een diepglanzende echte rooie vos vind ik schitterend! En dan graag 4 hoge witte benen, wat wit aan het hoofd en een bijdehante kop erop, prachtig!