Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nickyu schreef:zou dus iets meer vragen en een schuilstal bouwen /plaatsen en gebruik vd bak aanbieden
SharirBobby schreef:Nee hoor, ik snap niet waarom jij nog geen wachtlijst hebt met mensen die allemaal bij je willen staan, ik had het wel geweten!

natasjuh schreef:Kafue op welke stal sta jij dan ?
Alane schreef:
Had ze nu als titel: Vraag ik teveel voor weidegang.... had gekozen hadden minder mensen over de regels zitten te communiceren
want dan is het sporadische gebruik van de bak een bonus, en incidenteel met familie het paard bekijken een extraatje....

lowara schreef:ik vind het erg knap dat je mij zo zonder mij te kennen kan inschatten?
sporadisch zegt al.. het mag af en toe wel, maar niet elke dag en altijd. om dan te zeggen dat er toch niets van terecht komt vind ik persoonlijk erg kort door de bocht en raar bevonden.
ik zal misschien af en toe dingen wat banketstaaf iger hebben neergezet dan het bedoel is, maar zoals je van alle bokkers al hoort die mij persoolijk kennen, wij zijn zeer sociaal, komen bij mensen ook zo over, en laten mensen alles behalve onwelkom voelen. ook bij flettie golden de meeste regels ( maar die had de bak erbij en een stal toendertijd) en ik heb niet het idee dat zij zich er ooit aan heeft gestoord.
ook hebben de meesten hier iets ermee dat de bak niet gebruikt mag worden, maar staat er ergens in de advertentie dat er een bak bij wordt verhuurd? nee!
ze kunnen best rijden, maar dan moeten ze een klein stukje lopen zodat ze een bak tergrootte van 3/4 rijbakken hebben met hindernissen etc.
mooier kun je het niet hebben hoor. en het is nog gratis ook.
ik ken zat mensen die geen bak hebben, en geen mogelijkheid hebben om in 1 te rijden. die mogelijkheid is hier wel aanwezig.
Ikzelf vind regels normaal, en heb hier niet 1X gezegd dat de eigenaar niet welkom is, dus hoe sommigen daaraan komen is mij een raadsel.
het enige dat wij niet willen is dat er hordes mensen (aanhang) steeds op ons erf komen, of dat zo'n eigenaar elke avond aan avond om 10 uur 1.5 uur komt klooien en doen omdat de hond hier aanslaat en niet stopt met blaffen.
Ook is ons erf niet groot, en als ik les ga geven, kan ik het niet veroorloven om een half uur te wachten tot zo iemand klaar is met poetsen etc. ik heb hier wel een bedrijf bij, en de leerlingen willen op hun eigen tijden rijden, en niet eerst 30 minuten wachten.
zijn dit zulke rare regels dan?
maar daarom mogen ze de ring wel gebruiken, degene die er nu komt mag het gerust gebruiken, en ook de bak gaat ze sporadisch gebruiken om te longeren om te kijken hoe het met de benen gaat. geen probleem hoor.
kijk, ik doe mensen een "plezier" met een goedkoop weiland die perfect onderhouden is en netjes omheind staat.
alle faciliteiten in de buurt op rijafstand. ik maak er geen complete pension stalling van, dat was van tevoren bekend
maar goed, zo blijft er voor eeuwig een mening topic, en ikzelf ben nooit zo tactisch met schrijven zoals jullie al gemerkt hebben, dus ik laat het topic rusten, omdat de oplossing er fijn is voor Cezanne en voor ons en voor de nieuwe bewoner.

Citaat:2: geen stalling, puur alleen weide
Citaat:4: we willen niet elke dag hordes mensen over de vloer en op het erf. 1 persoon OK, en af en toe een kennis, maar meer ook niet.
ook elke dag na 10 uur sávonds uitgebreid van alles doen vinden wij niet zo leuk...