mijn paard is in drente gefokt bij een hobby fokker, hij is als veulen op de zuidlaarder markt verkocht waarschijnlijk naar N.B. of nog via anderen in N.B. terecht gekomen hij heeft daar o.a. bij een hengsten houder gestaan en heeft ald het goed is ook nog gedekt. met 5 jaar is hij geruind en is door een mevrouw in zeeland gekocht, helaas was hij al goed verpest en die vrouw brak door een val haar pols en wilde hem toen weer kwijt (zit nog een heel verhaal bij en hij was echt flink verpest, dus ze was niet gewoon gevallen en weg met die knol maar er was veel meer aan de hand)
toen kwam hij bij mensen die bemiddelen in de verkoop van bonte paarden in groningen terecht, en daar heb ik hem vandaan.
het heeft helaas bloed, zweet en (veel) tranen gekost om dit paardje weer een beetje op de rails te krijgen. maar ik mag wel zeggen dat het toch goed heeft uitgepakt
ik weet trouwens ook niet of dit allemaal zo is gegaan en wat er verder nog is gebeurt, maar dit heb ik een beetje begrepen uit de zoek tocht naar zijn verleden
ik zou haast zeggen voor het hele verhaal zie profiel maar helaas!