Ik heb een stukje wei, een stalletje met uitloop en verder niks
En toch ben ik blij met wat ik heb, sommige hebben helemaal niks
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb een stukje wei, een stalletje met uitloop en verder niks
En toch ben ik blij met wat ik heb, sommige hebben helemaal niks
).Ze kunnen in de bak (20x40), de schuilstal (2,5 x 4) en het weiland (1 hectare). 
.
. De paarden staan dus zowat bij ons in huis, heerlijk om de hele dag je paarden te kunnen zien! 
Ik heb 2 maanden geleden dus een paard gekocht en toevallig kwam er juist een stal vrij bij iemand die we kenden .De juiste afmetingen van de stal weet ik niet maar ze kunnen naar buiten en naar binnen kijken . Ze mogen een hele dag in de weide en 's avonds weer in de stal .Nu hij 2 maanden stalrust heeft hebben ze voor hem een loopstal gemaakt. Elk paard krijgt zijn hoeveelheid mengeling (2 x per dag) , de 1 wat meer dan de andere en ook krijgen ze meermaals per dag voordroog.De paarden zien er best gelukkig uit , een meisje die er nu pas 2 maand staat , haar paard stond vroeger in een nogal koudelijke stal en nu staat hij hier , hij begint helemaal te glanzen van de voeding die hij hier krijgt !Ik ben blij dat mijn paardje hier mag staan en de prijs valt ook best mee .Hopelijk zijn jullie ook allemaal zo tevreden