Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:hier wil ik dan weer op terug komen. kijk mijn ouders zaten allebei in de paardensport en fanatiek ook. Ik ben er mee opgegroeid en dus ook de paardensport ingerold,maar dat wil niet zeggen dat ik met een vrachtwagen aan kom,dure sportpaarden/ponys heb en de duurste kledingneej absoluut niet. We houden het hier gewoon lekker kleinschalig en hebben het normaal net als de meeste anderen!!!

marije1987 schreef:Citaat:hier wil ik dan weer op terug komen. kijk mijn ouders zaten allebei in de paardensport en fanatiek ook. Ik ben er mee opgegroeid en dus ook de paardensport ingerold,maar dat wil niet zeggen dat ik met een vrachtwagen aan kom,dure sportpaarden/ponys heb en de duurste kledingneej absoluut niet. We houden het hier gewoon lekker kleinschalig en hebben het normaal net als de meeste anderen!!!
Sorry, ik bedoelde niet dat als je uit een fanatieke paardenfamilie dat je sowieso zo wordt, maar je hebt er van die types tussen zitten! Dan heb ik het liever zoals ik het nu heb..
Het was dus niet in het algemeen bedoeld..
sorry dan

)