angela88 schreef:Ik maak het ook af en toe schoon. Als hij na het plassen het zaakje naar buiten heeft hangen kijk is even of het er nog een beetje 'fris' uitziet. Zo ja, prima, zo nee, dan even schoonmaken.
Over het stinken: laatst was ik bij een shetje waar het ook al meer als een jaar niet was schoongemaakt. We waren hem aan het poetsen en je rook niets. Een vriendin van me zag dat het toch echt aan een schoonmaakbeurt toe was, tijdens het schoonmaken begon het pas te stinken en niet te zuinig ook!! wat kwam daar een rotzooi uit zeg. kan nooit lekker voor een paard zijn.
Klopt! Voor ik mijn ruin had was het mijn verzorg paard. Maar voor ik uberthaupt van zijn bestaan afwist
werd het ook niet gedaan. Ik heb het toen samen met puiloog ( bokt ) gedaan en het stonk inderdaad. En vreselijke troep kwam eraf. Maar het leukste was nog wel van Balou dat iedere keer als er iemand kwam hing ie z'n penis eruit ( na de 1e keer schoonmaken ) volgens mij was ie blij dat ie schoon was en moest het aan iedereen laten zien 
Nu doet ie dat trouwens niet meer