Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pokemon schreef:die schuur is van niemand en borstels hebben we al, een een dekbed kan als deken zeg min vriendin.en we gebruiken ons zakgeld ervoor en het geld voor de manege lessen dan doen we net of we daar naar toe gaan en dan kunnen we brokjes kopen en er is daar een kraan voor water en ik denk dat niemand het ziet want het is in het bos.en van touwen kan je een halster maken en op de manege liggen ook nog spullen die ze niet gebruiken. mijn vriendin had een leuke pony gezien mailde ze net dat was ook niet een hele groote dus dat kan dan toch eerder wel
Merel Blom schreef:is het jullie al opgevallen dat het nu wel
heel erg stil blijft van de kant van pokemon????
ben benieuwd of diegene zichzelf gewoon helemaal dood lacht
fred lover schreef:Ik denk dat ik fred ook maar stiekum meeneem en hem in mijn kamer plant. Leest er hier iemand wel es de libelle?? naja de strip dan
catootje had ook een pony stiekum op haar kamer tijdens de sinterklaas tijd... Misschien een idee voor sinterklaas? Heb je je paardje elke dag bij je.. Geef je hem gewoon het eten wat eigelijk voor jou bedoeld was!!!!
whahaahahahah wat een loooooool!!!!!!!!
Ethelate"]
[quote="fred lover schreef:Ik denk dat ik fred ook maar stiekum meeneem en hem in mijn kamer plant. Leest er hier iemand wel es de libelle?? naja de strip dan
catootje had ook een pony stiekum op haar kamer tijdens de sinterklaas tijd... Misschien een idee voor sinterklaas? Heb je je paardje elke dag bij je.. Geef je hem gewoon het eten wat eigelijk voor jou bedoeld was!!!!
whahaahahahah wat een loooooool!!!!!!!!