IngLio schreef:Als het hem uitkomt: NOOIT!
Ik moet hem bijna smeken om eens mee te gaan, dus dat doe ik ook zo goed als NOOIT.
Sinds ik een relatie met hem heb (juli 2002) is hij in totaal 3x meegeweest naar m'n verzorgpaarden en sinds ik Lio heb gekocht in november 2004 is hij 2x komen kijken. De eerste keer had ik Lio al meer als een maand en de 2x keer was afgelopen donderdag, toen Lio's veulen Avenue die maandag 4 april was geboren. Toen heb ik een plan moeten smeden zodat hij er niet onderuit kon om mee te gaan...
Ik zou zo graag zien dat hij zichzelf kan vermaken op stal, maar hij staat gewoon te staan en te wachten en te roken. Stelt niet zelf voor om even te helpen. Dan staat hij mij ook eigenlijk gewoon in de weg. Hij vraagt niet hoe het gaat met Lio of het veulen, en ik als vraag wat hij van het veulen vindt, zegt hij ipv "ja echt een lief ding" alleen "Klein".
Nou

*zucht*
Een grotere des-intresse heb ik nog nooit meegemaakt bij een jongen...
En hulde aan de topic-startster... Kan ik het ook even van me af schrijven!
Ha ha... wij kunnen elkaar echt een hand geven. Helemaal zoals mijn vriend ook is.
Ididit schreef:eigenlijk snap ik ook niet heel erg het probleem...
waarom moeten die mannen persé in hetzelfde geïnterresseerd zijn als wij? Wij houden vaak toch ook niet van voetbal?
Mijn vriend hoeft niet perse in hetzelfde geinteresseerd te zijn als ik hoor. Maar belangstelling voor wat de ander bezig houdt vind ik heel normaal in een relatie. En voor mij gaat dat iets verder dan de vraag hoe is het met je paard...
Ik geef eerlijk toe dat ik het niet nodig vind dat hij elke week mee zou gaan. Vind het heerlijk dat ik mijn paard heb en dat dat mijn hobby is. Maar aan de andere kant zou ik het dus gewoon fijn vinden als hij af en toe (4 x per jaar bijvoorbeeld) even kwam kijken.