Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...En ze gaan er ook echt niet af..
..

cloris schreef:
Nou sorry hoor mara ik vind het niet slordig of half af staan, hij heeft juist een blote billen hoofd als zijn voorpluk ingevlochten is
zeker omdat hij/zij een mooie volle pluk heeft! Breitling schreef:cloris schreef:
Nou sorry hoor mara ik vind het niet slordig of half af staan, hij heeft juist een blote billen hoofd als zijn voorpluk ingevlochten is
Jij hebt een hengstenvlecht, dus je hebt geen 1 knotje dan is het ook mooier om de voorpluk los te laten 1 knotje is namelijk ook geen gezicht![]()
Melissa20: zeker invlechten die voorpluk zal een stuk mooier zijnzeker omdat hij/zij een mooie volle pluk heeft!
Ik was uitgegaan van knotjes en dan zou het mooi staan om de voorpluk in te vlechten. maar als ze dus met hengsten vlecht rijd is het mooier om het los te laten. Zoals ik dus hierboven al zei. Spreek me zelf dus niet tegen want had niet gezien dat ze met hengsten vlecht reed
Citaat:Spreek me zelf dus niet tegen want had niet gezien dat ze met hengsten vlecht reed
Citaat:Alleen vinden jullie hengstenvlecht + gevlochten voorpluk niet té netjes?

Mexx schreef:Citaat:Spreek me zelf dus niet tegen want had niet gezien dat ze met hengsten vlecht reed
In het topic erboven heeft ze het erbij gezet![]()
) 
) veel mooier uit!!
) veel mooier uit!!
) veel mooier uit!!