Maar we zijn inmiddels weer op de goede weg, hopelijk matchen we toch nog, anders moet ik het allemaal maar even bekijken.
In ieder geval, zeg nooit nooit....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) van mij betreft blijft hij bij mij tot ik in een bejaardehuis zit
)!!Dennis schreef:sandr0 schreef:( een rijke amerikaan of zo)
Ik ben zo'n rijke amerikaan tegen gekomen. Maar niet om te zeggen 'ik wil jou pony' maar die zei 'koop maar een leuke pony, ik betaal alles, hij staat bij jou, jij mag er alles mee, zelfs fokken'. Ik heb ook nog 'ff' een super veulen van hem gekregen!!!!(die liep naast Angel toen ik haar kocht)
. Maar ALS het zo zou zijn, moet ik toch even heel goed gaan nadenken. En hij moet het zeker weten beter krijgen dan bij mij! Maar eigenlijk wil ik hem gewoon niet weg.

Citaat:Nee hoor iedereen die zegt dat zijn of haar paard nooit weg gaat is een grote dwaas. Zeg nooit nooit. Als ze dik geld bieden verkoop je hem echt wel. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
(eigenlijk bedoel ik wel een vriendelijk kijkende nee schudder) runningkawa schreef:Citaat:Nee hoor iedereen die zegt dat zijn of haar paard nooit weg gaat is een grote dwaas. Zeg nooit nooit. Als ze dik geld bieden verkoop je hem echt wel. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
(eigenlijk bedoel ik wel een vriendelijk kijkende nee schudder)

Marije1984 schreef:Ja hoor alles is te koop. Behalve mijn vriend... die mogen ze zo meenemen
Nee hoor iedereen die zegt dat zijn of haar paard nooit weg gaat is een grote dwaas. Zeg nooit nooit. Als ze dik geld bieden verkoop je hem echt wel. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
Ik kan het me iig niet pernimenteren om nee te zeggen als een halve ton voor mijn merrie willen geven. Dan is ze gauw weg hoor. Ik geef veel om haar, maar ik zeg nooit nooit
en ik zie echt zo op tegen dat moment.. ik kan me mn leven niet goed voorstellen zonder paard (zonder rikky)