Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cinny1 schreef:Hij ging toch de wei op? In ieder geval van half8 tot half 8 en van 't voorjaar 24/7?
En waarom zou Fem hem op zn plaats moeten zetten als hij niet meer van Pris is?
xSuusx schreef:Zolang ik weet, heeft ze inderdaad gister tegen de mede eigenaar gezegt dat ze ermee stopt en dat ze hem vedr mag overkopen.
Dus zolang nog niet betaald is is hij ook nog van haar.
en ik hoorde ook dat femke het nog ging proberen.
veder weet ik het niet..
xSuusx schreef:tja dat ik ver gekomen ben met selina,oke heeft niemand verwacht.
Maar met pris en romeo kan best ook goed komen,heb je mij ook niet horen zeggen.Het is wel een keuze die zei zelf moet maken.Of zei ermee door wilt of dat ze ermee kapt.
Wij kunnen het eigelijk wel zeggen,maar de keuze ligt merendeels ook bij pricilla.
En Selina die schopt niet veder,ze is enkel nog normaal te berijden als ik alleen rij.
Ze heeft me naar mij weten wel echt verkocht,ze belde me gisteravond op.dat ze die keuze gemaakt hebt ik weet niet of ze terug is gekrabelt..
xSuusx schreef:nou je mag selina een weekje hebben hoorverander je wel.ze staat bij iedereen bekent om de gevaarlijke pony.niemand durft op haar etc.
en veder doet zei er niet toe in dit topic.
fem dat zei ze tegen mij veder weet ik het ook niet![]()
veder is het veulen niet van mij,blij ook.ze moet zelf beslissen ik laat het aan haar over.
Romeo_haffie schreef:wat zouden jullie doen in mij geval
1. door blijven vechten tegen hem en het risico nemen ooit gewond te raken
of
2. stoppen en zo afentoe hem opzoeken enz en gewoon over een jaartje een ander leuk paardje waar je meer aan hebt.
ik hoop graag wat nuttige informatie te krijgen want het is echt sireus
xSuusx schreef:ow je mag komen hoor;)hellaas heb ik geen trailer.Het is nog een stunt dat ik der al 3,5 jaar heb![]()
bokken steigeren springen doet ze niet meer been anlegen is bokken noet willen voorwaarts lopen en een tikje geven is steigeren.springen nu alles ontwijken.
moet ik nog even veder gaan
gijsenkim schreef:Ik heb dus weinig te maken met paarden die dat soort gedrag vertonen als ik met ze aan het werk ben. Ik wordt regelmatig bij dit soort dingen gehaald...... en de meeste eigenaren staan echt met hun mond vol tanden, en dan doe ik helemaal niks bijzonders.
Hermesdeux schreef:Maar serieus, dit ligt echt aan jou. Leiden is dat ver van Tiel?
xSuusx schreef:ik weet totaal niet wat de afstand is![]()
ze is al zo hoe we haar hebben gekocht.ze is wel iets veranderd ik ben al met der veder maar als je het wilt noemen dat ze nog prima luisterd,dan kan je stop zeggen.
ze is koppig en zei wil gelijk hebben en andersom.
me rijstijl is goed zegt me lesgeefster.ik berij dr goed maar zei werkt niet mee.
ik zal ff voor een rijfoto van laast zoeken..
xSuusx schreef:welke topic ik plaats vaak fotos van anderen paarden
xSuusx schreef:dat zijn rijfoto's van me vriendin met der pony dus ik ben dat niet met die pony![]()
dat is toch die pony die ze berijd met martigaal?
xSuusx schreef:ok even zoeken dan maar in me pc tussen alle 1985 foto's![]()
zijn voornamelijk op de oude boederij toen ik 11 washeb je dus niks aan