Hoeveel betalen voor privéles?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Black_White

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:47

lasimir schreef:
foutje: bedoel een uur

Hangt er van af hoe ze les gaf, en er zijn genoeg mensen die er nog veeel meer voor moeten betalen, dan ook nog met de trailer op pad moeten, en dan heb je af en toe nog je twijfels of zo'n les wel goed is. ik zou me er maar niet zo druk over maken Haha!

veer

Re: Hoeveel betalen voor privéles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:36

Ik betaal 18 euro per half uur, m'n instructrice is ORUN gediplomeerd en rijdt zelf paarden naar 't Z2. Ze krijgt zelf les van Eddy de Wolff van Westerode (internationaal jurylid). Heb ik trouwens ook een keer les van gehad Haha!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 22:04

veer schreef:
Ik betaal 18 euro per half uur, m'n instructrice is ORUN gediplomeerd en rijdt zelf paarden naar 't Z2. Ze krijgt zelf les van Eddy de Wolff van Westerode (internationaal jurylid). Heb ik trouwens ook een keer les van gehad Haha!

Ik heb ooit meegedaan aan een clinic van hem, echt super OK dan!

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:24

Jullie moeten best veel betalen, ik krijg goede priveles van een gediplomeerde en hoef maar 8 euro voor een halfuur te betalen. Ik denk dat jij dan ook zoiets kan geven voor 3 kwartier.

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:53

Ik betaal €20,- per uur. M'n instructrice heeft volgens mij wel een opleiding gedaan en rijd zelf Z2. Ze komt bij huis. OK dan!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 14:42

ik betaal 15 euro een half uur en 5 euro bakhuur ( omdat ik paard bijrijd, en dus geen stalgeld betaal. )
maya de hoog Lachen ( www.mayadehoog.nl )
zeker aan te raden !