Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dus moet je dat even rechtzetten. De pony verstaat die taal heel duidelijk, en weet dan tenminste wat de bedoeling is. Maar, ik geef toe, als hij trapt uit angst, zal ik echt niet terugtrappen, dan maak je het alleen maar erger, maar dat is weer een ander verhaal.
) Sjonniej schreef:Zowiezo krijgen paarden die ik niet vertrouw al een schreeuw als ik maar half denkt dat hij zijn achterpoten wil lichten.
En anders inderdaad een schop erachteraan of een borstel naar der kop, licht er een beetje aan waar ik het eerste aan denk.
arm beessie

) dan grijp ik meteen in en doe hetzelfde als het paard wilde gaan doen. (daarmee doe je wat een hoger geplaatst paard ook zou doen. Die ziet het meteen wanneer een lager geplaatste een trap wil verkopen en is dat paard altijd voor.) Ik denk niet dat ik het paard zou raken, dreigen is vaak genoeg. Annetje schreef:Ik hoef niet terug te schoppen, een paard schopt mij niet.
Citaat:Maar mocht het tóch fout gaan en een paard wil mij een schop verkopen (ik zie dat echt wel aankomen hoor) dan grijp ik meteen in en doe hetzelfde als het paard wilde gaan doen.
Djesseka schreef:Ik zal Sparkling nooit een trap verkopen, die vliegt van een knipje in m'n vingers al de lucht in. Ze is heel onzeker en alleen met m'n stem kan ik haar precies laten weten wanneer ze fout zit. Ze haalt het dan ook echt niet in haar hoofd het nog eens te doen..
Jessica is een ander verhaal, maar dat laten we maar even voor wat het is
Ik vind een trap best kunnen, maar heb er wel een rede voor en reageer gelijk en niet na een half uur, daar zal je paard het niet van afleren! Ik weet over wie de TS het heeft en ik vind dat die pony die trap op dat moment verdiende. Al ben ik wel van mening dat het er soms iets grof aan toe gaat bij de shetten. Maar ik ken de beestjes niet goed genoeg om te weten hoe ze in elkaar zitten en welke straf ze waarvoor nodig hebben, dus kan ik hier moeilijk over oordelen.
. Dan schreeuw ik tegen d'r, ik geef d'r een mep en een schop en loop kwaad weg. Dat is dan natuurlijk wel als ze het expres deed hè. TeamSpirit schreef:met je handen afstraffen is niet goed!
handen zij om te belonen![]()
wil je je paard gaan aaien, denk ie dat je gaat slaan!
.

.
.