Ik zou t nooit in mn hoofd halen om te liegen, als het niet waar is zien ze dat toch wel als je gaat rijden dus waarom liegen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stacey schreef:Waar heb jij dan je oproep geplaatst voor bijrijders?
Tessebes schreef:Alane schreef:Ben van mening dat je een aspirant bijrijder minimaal 2 X bij je paard moet laten kijken cq rijden.
Vind ik ook. Zowel paard als bijrijder kunnen een slechte dag hebben. Toch kun je na de eerste ontmoeting al wel een schifting maken tussen misschien en echt niet.
Silviabol schreef:
Als je paard beter van een bijrijder moet worden zul je er voor moeten betalen imho
Nu rij ik mijn buitenritten in stijl

: Ik heb nooit geloge over mijn ervaring.. ik heb nul komma nul wedstrijdervaring, maar heb wel het voordeel op een paardenkliniek te werken, wat erg in je voordeel spreekt: mensen gaan ervan uit dat je dan met paarden kunt, en weet hoe je ermee moet, omgaan. Ik heb altijd op een manege rondgehobbeld, daar wel vrij moeilijke paarden gereden, maar was nooit een mega held.. maar ja.. eerlijk weegt toch het zwaarste... en als je 'goed' bent kom je er écht wel!
) Door al die jaren bijrijden heb ik zoveel geleerd dat wedstrijd niveau niet echt een rol speelt. Ik heb wel wedstrijden gereden maar niet hoger dan B ivm verkoop van de pony e.d maar wel paarden getraint op M/Z niveau e.d en ik ben blij dat er nog wél mensen zijn die mij een kans hebben gegeven om nog steeds bijrijder te kunnen zijn, zonder te kijken naar wedstrijd prestaties