Ik dacht aan je foto te zien dat je een jonge meid was!
Natuurlijk ben je niet oud..zo bedoel ik het niet hoor

Maar wees ajb blij met je figuur, want ik vind je erg mooi hoor...mooi slank, goede verhoudingen.
En je paard is een leuk ding!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
is altijd leuk om te horen toch

)
wat een luxe allemaal zeg

Heb er verder geen last van met rijden (altijd góede bh aan)
Citaat:Zo en wat ik hier allemaal zie staan de 1 heeft F de ander E wat een luxe allemaal zeg
Mexx schreef:Ik kan absoluut nooit zonder bh lopen, dus die mooie shirtjes met een touwtje in de nek (hoe noem je zo ook alweer..) zijn voor mij not done.
maar ik zou er echt geen moeite mee hebben als ze nog wat groter waren... de buiten wereld zegt o wat zijn ze groot ( vriendje mamma enzovoortd) , maar in truitjes enzovoorts lijken ze echt niet zo groot als dat de maat verteld...... ik heb verder ook echt geen last met rijden dus mocht het f worden en nog steeds geen pijn ik teken ervoor...
xSemmiex schreef:Ben er niet trots op hoor, en wees blij met een b
C is ook nog wel redelijk. vanaf D "KAN" pijn doen, vooral irritant met paardrijden. heb er gelukkig nog geen last van!

Siegje schreef:Hierbij is mijn vraag of er ook meer bokt-meiden zijn met een grote cupmaat ( D+ )..
En wat voor sport bh's jullie dragen en van welk merk...
Want veel sportbh's zijn er vaak tot en met C...
Vinden jullie het tijdens het rijden ook vervelend?? en hebben jullie er veel last van tijdens of na het rijden??
Graag jullie reacties..
Siegje schreef:En de een heeft meer hangers dan de ander.. }>