Paardenvlees schreef:Frikandellen bestaan overigens mar 2 % uit paardenvlees.. hoor..
Kun je nagaan hoeveel je er wel niet uit jou magere peerd kan persen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paardenvlees schreef:Frikandellen bestaan overigens mar 2 % uit paardenvlees.. hoor..
Riant schreef:nou gezien het aantal rekenwonders kunnen we dat wel even uitrekenen hoor hoeveel kilo bruikbaar vlees zit er op een gemiddelde arabische hengst??
en hoeveel weegt een frikandel??
Lisa_Melody schreef:Paardenvlees schreef:
EN HEB GEEN LELIJK COMMENTAAR OP MIJN BARST WANT HIJ IS ONTZETTEND MOOI HOOR JE DAT
Alleen jammer dat hij zo'n stinkende adem heeft
Lydiia schreef:Paardenvlees schreef:Frikandellen bestaan overigens mar 2 % uit paardenvlees.. hoor..
Kun je nagaan hoeveel je er wel niet uit jou magere peerd kan persen!
Huisvrouw schreef:Het grootste rekenwonder is hier Paardenvlees. Deze meid moet wel erg intelligent zijn want op mijn zestiende kende ik het woord premenstrueel syndroom echt nog niet
Riant schreef:Nouw.... ik heb er toch al sinds mijn 15-e last van
Sall schreef:Riant schreef:Nouw.... ik heb er toch al sinds mijn 15-e last van
Oei... leuke pubertijd gehad??
Pipo schreef:Arabieren.........is dat Koran of Joods?

Huisvrouw schreef:Het grootste rekenwonder is hier Paardenvlees. Deze meid moet wel erg intelligent zijn want op mijn zestiende kende ik het woord premenstrueel syndroom echt nog niet

Paardenvlees schreef:
Denk nou eens logisch na.
Nooit wiskunde geleerd :@ ofzo?????
100 % = 12 maanden.
23% = 12 : 100 x 23 = 2,76 maanden.
Wil je weten hoeveel dát is?
76 % van 1 maand. ( = +- 30 dagen.)
76 % = 30 : 100 x 76 = +- 23 dagen.
Dus: 7 jaar, 2 maanden en 23 dagen.
Ik ben nou eenmaal perfectionistisch.
Maar ja heb jij ook eer wat nieuws geleerd.

Paardenvlees schreef:
Paardenvlees schreef:EN HEB GEEN LELIJK COMMENTAAR OP MIJN BARST WANT HIJ IS ONTZETTEND MOOI HOOR JE DAT
rommie schreef:aaaah dus jouw paard is 123 % oud... ik begrijp het
Yessy schreef:rommie schreef:aaaah dus jouw paard is 123 % oud... ik begrijp het
neehee, 723%
Yessy schreef:neehee, 723%
Huisvrouw schreef:Yessy schreef:neehee, 723%
te mager.
Huisvrouw schreef:Ik denk dat PV voor alles een mooie formule kan bedenken.
Riant schreef:Huisvrouw schreef:Ik denk dat PV voor alles een mooie formule kan bedenken.
ook een formule voor hoe voorkom ik een ow na een schduwaccount?