Gebeld door Hoefslag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Re: Gebeld door Hoefslag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:38

Ik ben ook gebeld, was idd via de KNHS (zeggen ze)
Maar verder niks gehoord, er is ook niks afgeschreven (terwijl het al zo'n twee maanden terug is). Dus ik de Hoefslag gebeld en stond idd niet in hun systeem...
Vreemd...

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:07

Ik ben gisteren ook gebeld. Heb het abbonement wel genomen alleen gelukkig met acceptgiro.

Citaat:
ben ook twee weken geleden gebeld door de hoefslag met een aanbieding voor 13 weken voor 13,95.

Het kost nu 18 euro Boos!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:13

ik ben vorige week ook gebeld met de vraag of er een paardenliefhebber was op ons adres...
ik heb gezegd dat ik dat was, maar dat ik geen intresse had in een aboo. en NEE ook niet voor maar 3 maanden wat hij me toen aan probeerde te smeren...

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:19

Ik ben vorige week ook gebeld, ze vroeg of ze met een paardenliefhebber sprak.
Ik ben er dus mee akkoord gegaan maar achteraf had ik toch een beetje spijt Bloos
Ik vind het wel leuk zulke bladen maar heb er amper tijd voor, heb de P&S en de IDS ook al Scheve mond

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:20

Hahah ik ben een van die bellers,
Helaas heb ik de baan om als irritant persoon jullie optebellen voor de Hoefslag Lachen

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:23

Ik ben ook gebeld. Ik heb het wel gedaan.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:25

Love_Blinkey schreef:
Helaas heb ik de baan om als irritant persoon jullie optebellen voor de Hoefslag Lachen

Enig idee hoe jouw werkgever aan mijn mob nr komt?

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:28

Jobbeltje schreef:
Love_Blinkey schreef:

Enig idee hoe jouw werkgever aan mijn mob nr komt?

Wij krijgen de adressen enzo via de KNHS van mensen die de paard en sport al hebben en dan via een thuis telefoon krijgen wij een mobiel nummer. Anders zou ik geen id hebben..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:44

Ik ben ook gebeld door de Hoefslag, is nu een week geleden. Kwam toevallig dit topic toen tegen en heb gelijk gevraagd hoe ze aan mijn nr kwamen. Via het KNHS zeiden ze. Maar dat kan helemaal niet, ik ben al jaren geen lid meer van het KNHS.

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:46

Wij als bellers krijgen te horen dat de nr zijn via:

(lid/ oud lid) Knhs/Paard & Sport
Internet Hoefslag site
Oud lid van Hoefslag
Op een beurs enquete ingevuld

Mensen tegewoordig zijn zo slim die kunnen overal aankomen Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:49

Ik word ontzettend chagrijnig als ik gebeld word door callcenters op mijn mobiel, dus wees vast voorbereid Knipoog

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:54

Ik ben laatst ook gebeld voor de hoefslag op het huis nummer van mijn vriend. Dit nummer is nergens bekend. Alleen familie en vrienden hebben dit nummer voor het bedrijf gebruiken we ons mobiele nummer. Mijn mobile nummer is bekent bij de KNHS maar het huis nummer niet. Ik vraag me af hoe ze dan aan ons nummer komen.

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 11:54

ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan die telemarketing-toestanden, lijkt net of die altijd bellen als je net de eerste hap van je avondeten wil nemen................ (ja, ik weet het, ze proberen het vast ook overdag, maar dan ben ik werken)
Ik heb dus via www.infofilter.nl mijn telefoonnummer laten blokkeren, dan wordt je niet meer lastig gevallen. Ze geven daar wel een waarschuwing af dat je dan ook allerlei leuke aanbiedingen mis kan lopen, maar ik ben nog nooit ingegaan op een telefonische aanbieding, dus dat zal best meevallen Haha!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:00

ik ben niet gebeld hoeft ook niet doe het toch niet haha maar ben lid van fjordenstamboek en uhm KNHS paspoort van een andere pony van ons ,
maar gelukkig ben ik niet gebeld houwe zo

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 13:20

Ik ben gister gebeld door de hoefslag voordat ze wat kon zeggen heb ik al gezegd dat ik geen intresse heb

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:25

ik ben al 3x gebeld door de hoefslag volgens mijn moeder

ik ben alleen nooit thuis Haha!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:40

Ik ben al 5 keer gebeld afgelopen week... en elke keer ben ik er niet... Bloos

Mijn man gisteravond " Ik word gek van die Hoefslag...!!! Ze bellen elke keer als jij er niet bent"..!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 14:24

Ik ben ook gebeld.
En heb ook snel weer opgehangen Haha!.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 14:40

Ik snap niet dat jullie het vreemd vinden, de koppeling Hoefslag en KNHS. BCM is uitgever van de Hoefslag en van de KNHS, de gegevens van iedereen die de Paard en Sport heeft staat bekend bij BCM.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:08

Wel raar dat ik niet staat ingeschreven bij de knhs en mijn zusje wel maar dat ze mij op mijn mobile nummer bellen. Ik twijvelde heel erg aan de echtheid van het bedrijf wat belde. Hij had zo een vaag verhaal.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:53

Neonlight schreef:
Ik snap niet dat jullie het vreemd vinden, de koppeling Hoefslag en KNHS. BCM is uitgever van de Hoefslag en van de KNHS, de gegevens van iedereen die de Paard en Sport heeft staat bekend bij BCM.

Ik vind het niet vreemd, maar ik vind het wel belachelijk dat er zo met adresgegevens omgesprongen wordt. Er bestaat nog zoiets als Wet op de Privacy.

Ik heb de mevrouw, helaas voor haar, nadat ze niet wilde zeggen hoe ze aan mijn telefoonnr. kwam, gelijk weer opgehangen. Ze vroeg zelf al of ik niet meer gebeld wenste te worden. Nee dus ...

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:22

Het is ook zo dat als je naar een paardenevelement gaat en kaarten besteld ze aan je naam komen en zo aan je adres en telefoonnummer BCM regelt veel grote evenementen en jullie weten zelf al hoe makkelijk mensen via internet optespeuren zijn Lachen

Zelf doe ik het ook niet 13 nr. voor 18 euro, maar als je geld hebt dan is het wel een goedkoope actie scheeld meer dan 60% per blad Lachen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:31

Bacannie schreef:
Ik ben tijd geleden ook gebeld door de Hoefslag of ik hun tijdschrift een tijdje (voor weinig) wilde uitproberen. Heb het gedaan maar vind er niets aan dus heb het ook weer afgezegd schriftelijk.

Hey ik werd daar ook voor gebeld!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:37

oja als ruiterbewijs heb, ben je ook geregistreerd

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:37

Dank je voor die site. Ik heb me ook meteen aangemeld daar om te laten blokkeren. Ik heb de Hoeslag al ( niet via een telefoontje Haha! ) maar ik wordt regelmatig voor honderd en nogwat dingen/vragen gebeld. Dat komt omdat ik een paar keer aan een enquete op internet heb meegedaan waarin ze naar je interesses vragen. Op de vraag of ik meer info wil antwoord ik steevast nee, maar dan bellen ze je toch de heletijd op godsonmogelijke tijden op met allerlei vragen Boos! Ik wordt steeds meer kortaf, vooral als ze ook nog zeggen dat ik om info heb gevraagd terwijl ik zeker weet dat ik daar zeer bewust niet voor kies!!!. Maar gelukkig is een telefoongesprek heel gemakkelijk af te breken, nl verbinding verbreken Haha!