Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:ben ook twee weken geleden gebeld door de hoefslag met een aanbieding voor 13 weken voor 13,95.

Love_Blinkey schreef:Hahah ik ben een van die bellers,
Helaas heb ik de baan om als irritant persoon jullie optebellen voor de Hoefslag
Jobbeltje schreef:Love_Blinkey schreef:Hahah ik ben een van die bellers,
Helaas heb ik de baan om als irritant persoon jullie optebellen voor de Hoefslag
Enig idee hoe jouw werkgever aan mijn mob nr komt?
. Neonlight schreef:Ik snap niet dat jullie het vreemd vinden, de koppeling Hoefslag en KNHS. BCM is uitgever van de Hoefslag en van de KNHS, de gegevens van iedereen die de Paard en Sport heeft staat bekend bij BCM.

Bacannie schreef:Ik ben tijd geleden ook gebeld door de Hoefslag of ik hun tijdschrift een tijdje (voor weinig) wilde uitproberen. Heb het gedaan maar vind er niets aan dus heb het ook weer afgezegd schriftelijk.
) maar ik wordt regelmatig voor honderd en nogwat dingen/vragen gebeld. Dat komt omdat ik een paar keer aan een enquete op internet heb meegedaan waarin ze naar je interesses vragen. Op de vraag of ik meer info wil antwoord ik steevast nee, maar dan bellen ze je toch de heletijd op godsonmogelijke tijden op met allerlei vragen
Ik wordt steeds meer kortaf, vooral als ze ook nog zeggen dat ik om info heb gevraagd terwijl ik zeker weet dat ik daar zeer bewust niet voor kies!!!. Maar gelukkig is een telefoongesprek heel gemakkelijk af te breken, nl verbinding verbreken