Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:waarschijnlijk een internetverbod gekregen wegens praatjes rondstrooien

bogie schreef:Volgens is het zo dat als je zegt dat je het gaat kopen je dit ook kan zien als een overeenkomst. Dus volgens mij kan zij wel stellen dat je haar koopt.
jacob112 schreef:amondi schreef:waarschijnlijk een internetverbod gekregen wegens praatjes rondstrooien
DEZE MEID GOOIT GEEN PRAATJES IN DE RONDE!!!!
IK BEN EEN COLLEGA VAN DR VADER EN DIE SPRAAK IK, DE DAG NADAT MARJOLEIN GEWEEST WAS!!!!
DR OUDERS WISTEN ERVAN DUSS GEEN GEPIEP DAAROVER JAH!!!
daar wordt ik behooooorlijk pissig van!!!![]()
de moeder is zeeeer alergisch daarvooor duss daarom gaat het niet door!!! ze kan geen eens marjolein van dr les afhalen omdat ze dan al begint te proesten!!!
En die miepies die daar op stal staan of iets dergelijks die moeten ook ff ophouden met die roddels!!! Ze is helemaal gek van dat paard en heeft dr alles voor over om hem te krijgen!!! Ze weet waar ze aanbegint!!! En anders krijgt ze zat hulp ermee!!!
Kijk dat ze minderjarig is weten we nu wel, de ouders hebben gewoon op het laatste moment nee gezegt. Nou jammer klaar.
Moet de verkoper maar niet de stalling opzeggen hoor, wie zegt de stalling nou af terwijl het paard nog van jou is. Voor het zelfde geld kwam die niet door de keuring!!! En dan??? Tsja ......
Mar, je moet gewoon Ilet uit je hoofd zetten!!! Het is moeilijk maar het komt wel goed, zolang je bij mij in de les rijd he
We gaan ons wel een keertje samen bezatten in de kroeg, bacardi was het toch???
Er zijn genoeg manieren om met die allergie om te gaan. En dan kun je wel zeggen als mijn kind dit soort dingen op internet zet .....bla bla bla dan krijgt ie een internet verbod maar in dit geval is het toch wel de schuld van de ouders. Mijn (eerste) paard komt volgend weekend als mijn ouders nu zouden zeggen het gaat niet door nou dan zou ik van huis weglopen of in hongerstaking gaan of iig alles er aan doen om te zorgen dat het toch door gaat.
Breitling schreef:bogie schreef:Volgens is het zo dat als je zegt dat je het gaat kopen je dit ook kan zien als een overeenkomst. Dus volgens mij kan zij wel stellen dat je haar koopt.
Zoals er al meerdere malen is gezegt is de koper minder jarig en zit ze dus nergens aan vast
Komt denk ik ook omdat gewoon alle punten waar zei en ik ons aan moesten houden er in stonden. Breitling schreef:Ik heb mijn paard ook op afbetaling gekocht en de gene van wie ik hem gekocht heb werk bij zo'n juridische geval (weet niet hoe ik dat moet zeggen maar daar werk ze dus mee) en in mijn contract werd mijn id kaart nummer opgeschreven en de rest van mijn gegevens omdat ik moest aan tonen dat ik 18 was. Als ze zoiets met een minder jarige zou doen heeft ze geen poot om op te staan.
Zei had het contract op gesteld en omdat zei weet wat wel en niet er in moet staan (omdat ze dat werk dus doet) En als ik niet met mijn id kaart had kunnen aantonen dat ik 18 was was de koop via contract op afbetaling niet door gegaan omdat het contract zou vervallen als ik minderjarig was.
En in dit geval is zei ook minderjarig en vervalt de mondelinge overeen komst
) zijn als het om dieren gaat.
in haar hart toch van haar ouders houdt maar ik neem aan dat ze gewoon heel erg boos is.Anoniem schreef:Marjolein heeft schriftelijk bevestigd het paard te kopen.
Dan vind ik het logisch een aantal zaken op te zeggen etc.
Ook was de eigenarese bezig met contact op te nemen met de ouders van Marjolein en toen ging de koop in ene niet meer door.
@ Waterkippie als jij schriftelijk een bevestiging hebt van het feit dat je paard VERKOCHT is vind ik het niet meer dan normaal dat je andere kopers hierover informeert.....
Als het paard niet goedgekeurd zou worden was ook rekening mee gehouden qua stalling opzegging
.
Ruiken manegepaarden en verzorgpaarden minder ofzo?
Lisjuh87 schreef:Aan marjolein of iemand anders?