heb t weer bijgelezen en heb er echt zin in!ik ben 21 en heb een haflinger die over 2 weekjes 2 word
mijn msn : melissadezwaan@hotmail.com
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb t weer bijgelezen en heb er echt zin in!
Princess schreef:blossom, mag ik vragen wat voor paard je hebt?
Dit is wel een pennydroom moet ik zeggen, maar ik begrijp dat het je wat lijkt, maar heb je ook al es gedacht aan hoe je het allemaal wil gaan doen, dan heb ik het voornamelijk over je paard, wat als die geblesseerd raakt?je kan echt niet van een paard verwachten dat ie een paar maanden achter elkaar hele dagen kan lopen..Tip neem dan idd een tinker of een belg ofzo, dit zijn sterke paarden!maar ik ben bang dat je het met een kwpner niet red hoor, dan sta je binnen een paar wkn met een peesblessure. ik wil je echt niet ontmoedigen of je droom afpakken ofzo, ik wil je alleen waarschuwen voor teleurstellingen.
Dat is ook helemaal niet leuk, voor de paarden niet, maar ook niet voor hun baasjes.
annek schreef:Yeah, voor mij is het ook een toekomstplan, zeg eens ff nog even over het msn ik heb geen msn dus jullie duiken toch niet allemaal onder in het msn?
moonie schreef:het lijk mijn ook kei tof maar ik ben waarschijnlijk te jong en me paardje al te oud ik ben zelf 17 word in november 18 en me paardje is dit jaar 15 geworden en heeft nog geen maand een veulen dus zal er nie zo snel meer in zitten ben ik bang want die andere is er niet aan toe ik heb gelezen dat er wel sterke paarden voor ndig zijn die heb ik dan weer wel het zijn alle 3 tinkers en staan heel hun leven al buiten maar meschien over een paar jaar als het veulen oud genoeg wie weet

claudia23 schreef:lijkt mij ook helemaal geweldig dit!!
denk alleen niet dat me vriend (of dan misschien Man) dat erg leuk zou vinden...

Citaat:Het is ook iets wat iedereen eigenlijk heel graag wil, maar eigenlijk nooit doet omdat er altijd wel weer verplichtingen zijn of iets dergelijks..
....... Tsja, dat zou mij tegen die tijd ook weleens tegen kunnen houden. Wat mij nu tegenhoudt is ons huis, dat hebben we vorig jaar gekocht en dat moet toch ook betaald worden... Dat is wel een grote verplichting!
..... Maarja, tis allemaal nog zover weg! Princess schreef:blossom, mag ik vragen wat voor paard je hebt?
Dit is wel een pennydroom moet ik zeggen, maar ik begrijp dat het je wat lijkt, maar heb je ook al es gedacht aan hoe je het allemaal wil gaan doen, dan heb ik het voornamelijk over je paard, wat als die geblesseerd raakt?je kan echt niet van een paard verwachten dat ie een paar maanden achter elkaar hele dagen kan lopen..Tip neem dan idd een tinker of een belg ofzo, dit zijn sterke paarden!maar ik ben bang dat je het met een kwpner niet red hoor, dan sta je binnen een paar wkn met een peesblessure. ik wil je echt niet ontmoedigen of je droom afpakken ofzo, ik wil je alleen waarschuwen voor teleurstellingen.
. En ik moet zeggen we gaan vooruit, we kunnen nu al buitenritten maken van een uur helemaal alleen.

Citaat:En annek, als je zo door gaat kan je straks helemaal naar mij rijden. Vlaardingen is wel een eindje, maar een leuke oefening voor de grote tocht. Dan kom ik ook een keer naar jou