DNA test(ontheffing van de chip)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: DNA test(ontheffing van de chip)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:53

Ja jammer is dat dat iemand die al tijden chipt niet in discussie wil treden Haha! Clown

Anita_D schreef:
... ...Nadat hij had uitgevogeld hoe het zo'n beetje moest met het papierwerk, besloot hij om alles maar mee te nemen naar het KWPN, dan zochten die het maar uit Nagelbijten / Gniffelen .... ....

Hoezo niet fraude gevoelig?????

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:51

Alane schreef:
Ja jammer is dat dat iemand die al tijden chipt niet in discussie wil treden Haha! Clown

Dan moet hij er ook niet zelf over beginnen Knipoog
Het lijkt mij toch vrij logisch dat als ik mijn paarden via dna wil laten registreren, dat ik bezwaar heb tegen het chippen Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:19

Anita_D schreef:
Dan moet hij er ook niet zelf over beginnen Knipoog
Het lijkt mij toch vrij logisch dat als ik mijn paarden via dna wil laten registreren, dat ik bezwaar heb tegen het chippen Clown

Anita_D schreef:
Waarop ik antwoorde: tja, daar zijn de meningen over verdeeld, ik wil hier best met U over in discussie gaan nu, maar dan staan we hier over een uur nog...
Waarop hij antwoorde: nee, laten we dat maar niet doen...

Over dit stukje had ik het, niet dat hij niet wilde discusieren over of er nog velen zouden volgen voor DNA./ontheffing.... Haha!
én
Waarom is dat logisch?
Ik heb mijn paardjes allemaal laten chippen en ben niet automatisch tegen DNA. Ga er ook vast niet over lopen te zeuren met een PPC...
Ben van mening dat je mensen in hun waarde moet laten over hun beslissingen en keuzes...

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:27

Anita_D schreef:
Hij was er helemaal niet blij me Haha!
Hij zei dat hij het tot nu toe pas twee keer eerder had meegemaakt.
Waarop ik zei: ik zal vast niet de laatste zijn, nu de grensdatum van 1 februari is opgeheven.
Hij zei: nou, dat zal wel niet en ik ga er niet over in discussie Extreme duivel
De toon was dus al gezet Haha!

Dan denk ik, blijf dan professioneel en begin er gewoon zowiezo niet over Rolleyes
Ik bedoel, het kwam op het zelfde neer, dat hij het gewoon onzin vind allemaal, dat registreren via dna.
Terwijl ik er in eerste instantie niks over zei, want wat kan die man eraan doen dat er paarden gechipt moeten worden...
Maar als iemand dan meteen zo'n houding aan neemt, ongevraagt, ja dan wil ik best uitleggen wat mijn bezwaren zijn hoor Ja

In ieder geval hadden zelfs mijn ouders zoiets van hmm oke, vriendelijk visite kaartje voor het stamboek >;)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 08:52

Ligt er ook aan hoe je hetzelf opvat.
Had ook een soort van waarschuwing kunnen wezen dat et wat langer gaat duren ivm met de paperassen en er weinig ervaring mee hebben...
of mischien weet hij wel iets meer dan jij vwb het DNA gebeuren en wil er daarom niet over praten Clown }>

Ik vind het alleen zo jammer dat er gelijk zo kleinerend gedaan wordt naar mensen toe die geen problemen hebben met chippen...
De meeste schetsers hebben al zoveel paarden gechipt en komen meestal wel vaker bij mensen thuis om te schetsen/chippen, die horen het toch wel of er ooit iets is misgegaan.... Als je dan ervaring wilt uitspelen tegen vhz en/of gelezen... heb je een eindeloze discussie waar je niet uitkomt.

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 16:14

Nee hoor, helemaal niet kleinerend.
Dat vond ik eerder van zijn houding naar ons toe.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 16:29

Alane schreef:
Ik vind het alleen zo jammer dat er gelijk zo kleinerend gedaan wordt naar mensen toe die geen problemen hebben met chippen...

Ik vind het alleen zo jammer dat er gelijk zo kleinerend gedaan wordt naar mensen toe die wel een probleem hebben met chippen.