Anita_D schreef:... ...Nadat hij had uitgevogeld hoe het zo'n beetje moest met het papierwerk, besloot hij om alles maar mee te nemen naar het KWPN, dan zochten die het maar uit Nagelbijten / Gniffelen .... ....
Hoezo niet fraude gevoelig?????
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anita_D schreef:... ...Nadat hij had uitgevogeld hoe het zo'n beetje moest met het papierwerk, besloot hij om alles maar mee te nemen naar het KWPN, dan zochten die het maar uit Nagelbijten / Gniffelen .... ....
Alane schreef:Ja jammer is dat dat iemand die al tijden chipt niet in discussie wil treden![]()
Anita_D schreef:Dan moet hij er ook niet zelf over beginnen![]()
Het lijkt mij toch vrij logisch dat als ik mijn paarden via dna wil laten registreren, dat ik bezwaar heb tegen het chippen
Anita_D schreef:Waarop ik antwoorde: tja, daar zijn de meningen over verdeeld, ik wil hier best met U over in discussie gaan nu, maar dan staan we hier over een uur nog...
Waarop hij antwoorde: nee, laten we dat maar niet doen...

Anita_D schreef:Hij was er helemaal niet blij me![]()
Hij zei dat hij het tot nu toe pas twee keer eerder had meegemaakt.
Waarop ik zei: ik zal vast niet de laatste zijn, nu de grensdatum van 1 februari is opgeheven.
Hij zei: nou, dat zal wel niet en ik ga er niet over in discussie![]()
De toon was dus al gezet![]()

}> 
Alane schreef:Ik vind het alleen zo jammer dat er gelijk zo kleinerend gedaan wordt naar mensen toe die geen problemen hebben met chippen...