Jullie paardenliefde aangeboren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jullie paarden liefde aangeboren?

Ja
87 (75%)
Nee, ik vond ze pas veel later leuk
29 (25%)

Totaal aantal stemmen: 116

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:13

ik weet nog toen men mams zei :' je mag eens op paardenkamp'
toen was ik 6
dat ik de hele wereld liet weten dat ik super happy was Bloos Haha!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:05

Mijn beide ouders zijn geboren in A'dam.. opgegroeid in de stad.. etc en pas 8 jaar geleden zijn we in deze boerderij met land komen wonen.. Ik speelde toen ik 3 was al met my litlle ponies en ging altijd mee met mn oudere vriendin naar de manege.. toen we hier kwamen wonen was mijn liefde voor paarden neit meer te stoppen en ben ik op de manege gaan rijden en heb verzorgponies gehad.. Nu heb ik al in totaal 5 eigen paarden gehad en mijn liefde is nog steeds groot.. Ik heb moeten zeuren om het allemaal te kunnen krijgen en een hoop weerstand van mijn ouders gehad.. dus je kunt wel zeggen dat het vanuit "hartstocht"komt en niet aangeboren is Lachen

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:15

Ik was vroeger zowiezo gek op dieren , maar aan paardrijden had ik niet gedacht. Toen we met school op ponykamp gingen(ik was toen 9-10 nu ben ik 12). Ik vond het meteen al leuk! Ik steeds aan mijn ma dr oren zagen om eens te kunnen gaan rijden (mocht wel , maar ze had geen idee waar , met wie , en hoe) Mijn ma is dus kapster en ze kende iemand die een huurpaardje had op een manege , zo ben ik op die manege gaan rijden enzz

Greetzz *LOL*

ezzie996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:19

nee ik was heeel bang voor paarden vroeger. Doordat mijn tante een paard gekocht had werd ik minder bang en nu stap ik op elk paard Nouwja bijna alk paard Knipoog

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:24

Mwah.. ik vond dieren sowieso op jonge leeftijd al wel heel leuk. Op een gegeven moment ging ik op paardrijden, dat was ook wel leuk, maar ik ben pas echt gek op paarden sinds ik verzorgpony's kreeg (en helemaal toen ik mijn huidige pony ontmoette).

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:25

Ik ben gebroen in eindhoven in de drukke stad. later eind 11e jaar begon ik met rijden op een manege. Eind 14e jaar kreeg ik een eigen paard.

Later kwam ik er wel achter dat mij betovergrootvader (jaaaa *LOL* ) een hengstenhouderij in Belgische trekpaarden had, en vele prijzen op de hengstenkeuring heeft gewonnen. Laatst kreeg ik 3 medailles van mijn oma die van hem waren geweest. Uit 1910, en 2 uit 1927.

Snan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:11

Nee, hele familie geeft niks om paarden. Ik ben op mijn 11de begonnen met rijden.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:26

ik was al heel vroeg gek van paarden het is bij mij dus aangebroen mijn moeder reedt vroeger altijd vriese hengsten in bij een boer .
ik wou al vanaf mijn 3 op paardrijden maar het werd uitijndelijk pas toen ik 11 was bij ons was er namelijk een heele dure manege ( de een hoorn in blokker heb dr inmiddels al een jaar of 3 gelest nu niet meer) en dat was toen voor ons niet te betalen.
op mijn elfde vond ik toen een goedkopere manege in de buurt toen ik 12 was mijn eerste verzorgpaarden toen ik 16 was mijn eerste pony die een veulen kreeg en toen ik 17 was mijn paard en bij een handelstal de paarden gereden.en inmiddels is mijn paard weg maark ben hevig opzoek naar een verzorgpaard (heb ook in de 9 jaar dat ik trij nog nooit een stop gehad nu omdat mijn enkelband gescheurd was 2 maanden haha niet om uit te houden ahah)