Naomi21 schreef:en als je ontspanning zoekt: direct aan t hippisch centrum grenst t zandbos, daar kun je relaxt rijden zonder over de weg te moeten gaan ev.. Ik heb een tijdje net achter het hippisch centrum gestaan met mn paardjes, kwam daar in t bos ook altijd genoeg studenten van Deurne tegen
Miss is dat n mooie oplossing voor t niet in de wei kunnen zetten? Overigens, veel studenten van Deurne stallen hun paarden in nabij gelegen pensionstallen -met wel weidegang-.
alleen de 4e jaars mogen met toestemming het bos in
Citaat:
De paarden worden wel goed geredern, je hebt elke dag les en iedereen doet ze best, ik weet niet wie dat gezegd heeft maar das dus niet waar, en misschien zit er een minder goede ruiter op maar die doet egt wel ze best hoor!en de begeleiding is GOED!
de schoolpaarden zijn stuk voor stuk in elkaar getrokken en geschupt
het rij niveau van deurne word met het jaar lager en lager
ook de instructeurs worden steeds slechter
ik ben er 10 jaar geleden op gekomen, toen ging het niveau nog wel, maar tegenwoordig is alles gesubsidieerd, en krijgt de school voor elke leerling die een certificaat afsluit, geld van de overheid. wat gebeurt er dus? ze laten mensen naar het volgende jaar, die gezakt zijn voor het rijden, oftewel in het laatste jaar zitten mensen die het rijden van het eerste jaar nog niet hebben gehaald, en dus rampzalig slecht rijden
maar ja elke leerling levert geld op voor de vakken die ze wel halen
ook was het in mijn tijd veel beter, als je zakte voor het rijden moest je een heel jaar op stage, dan moest je terugkomen om een test te rijden, vonden ze je goed genoeg vooruit gegaan, dan mocht je na dat jaar naar de volgende klas, was je niet goed genoeg, dan werd je van school geflikkerd
de rijkwaliteit is dus zwaar achteruit gegaan sinds die regeling is veranderd