Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
silk schreef:Kinderen, kibbel nog maar even verder.
in elkaar wordt geramd door de andere edele fjorden, zal het zeker naar zijn zin hebben.
.

gijsenkim schreef:kan ik me voorstellen, zou ik ook doen. Dit is wel haar boterham....... Zij moet hiervan leven, en omdat iemand zn zin niet krijgt (en dus alleen via een advocaat wil communiceren, en de zaak er waarschijnlijk slecht uitziet, anders had ze dit topic niet geopend......... kan je niet dit soort dingen zomaar neerzetten![]()
![]()
Alane schreef:en het uiten van dreigementen van "maar morgen zal de acupuncturist!!! ( zo schrijf je dat buurvrouw!) wel even met jou en je vader komen praten," liet ik dus niet over mijn kant gaan en zou de politie waarschuwen..... vanwege het openbaar uiten van dreigementen.
Alane schreef:krab me nu wel een keer achter de oren eer ik daar zou gaan kijken en/of mensen heen zou sturen.
En nee ken die hele stal niet maar wil hem denk ik ook niet leren kennen, Ik vind dit absolute negatieve reaclame alleen al van de eigenares zelf...