joycje schreef:
- dat sommige mensen hier voor heilig aangezien worden.
-
ben zelfs als boktheilige uitgemaakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xKatleentjex schreef:Op dit moment is mijn eerste irritaties de topictitels à la "Lees vlug ff!" of "kijk ff weet geen titel" en "Help me!" . Dan denk ik echt bij mn eigen je kan toch tenminste 1 kernwoord verzinnen, want meestal als ik zoiets open staat er nog een vraag waar ik toch niet op kan antwoorden en die totaal onbelangrijk is.
lowara schreef:ik vind het af en toe dat het er zo schijnheilig aan toe gaat. heeft iemand bij HAW bv een hulpteugel eraan, krijg je 3 pagina's lang commentaar erover. Ook dat je minimaal L2 moet rijden voordat je een beetje luk commentaar krijgt bij HAW vind ik eigenlijk belachelijk. voorbeeldjes: dat mensen die met veel moeite en zweet hun paard kunnen rijden, en dat trots laten zien op bokt, inderdaad compleet onderuit gehaald worden door de betweters onder ons bokkers (die natuurlijk allemaal ZZ dressuur en springen zijn, en dus altijd beter rijden)
Zo heb ik al eens meegemaakt dat 1 moeder foto's van haar 8 jarige dochter plaatste. kind harstikke trots dat ze te paard zat, reed net een paar weken, en ja hoor, sommige bokkeres hadden echt commentaar om de kleinste dingen. Kind was 8 jaar oud!! Niet zo leuk om zoiets te lezen op die leeftijd terwijl je zo je best doet.
Alane schreef:dat gaat niet om bloed zweet en tranen en dan foto's laten zien. maar om de fotograaf. Ik knips ook altijd op het verkeerde moment.
MAAR de TS gaat dan in verweer en dan krijg je 1 + 1 = 12
actie is reactie en die actie is niet altijd de foto eerder het "verweer" van TS
Bets schreef:Wat ik ook vreselijk vind, is dat bepaalde instructeurs maar aankl*ten met hun leerlingen, die juist opgeleid moeten worden. En dat er maar wat aangereden word. Om even voorbeeld te noemen, hoe er om gegaan word met paard en ruiter: HAW: Alle springmissers op een rijtje! incl zandhappers
Dat kan gewoonweg echt niet. Instructeurs moeten verantwoording nemen voor hun zaken, niet ervoor zorgen dat diverse ruiters van paarden/ponies afvallen binnen een uur!!!
Auky schreef:Inderdaad is de bReEzAH-taal erg irritant !
Ook is het vervelend als er bijv. op HAW foto's zijn van een paard dat bereden wordt met slof (en deze wordt dan correct gebruikt) dat er dan reacties komen als:
"Jammer van die slof, wel een leuk paardje"
'
Of dat je zelf een topic opent met wat leuke foto's van je paardje, helemaal trots op het goede resultaat, krijg je allemaal vernietigende reacties.
Laatst opende ik een topic met wat oude rijfoto's van mij en Auky, met goede bedoelingen, had nog nooit foto's van Auky op bokt gezet, dus was wel benieuwd wat bokkers nou van mijn mooie mannetje vonden.
Krijg ik alleen maar reactie met: Koop een nieuw zadel, deze ligt niet goed.
Alsof je dat kan zien zonder het in dhet echt meegemaakt te hebben, maargoed, het gaat dus nog verder.
Ik reageerde terug dat het allemaal zo erg nog niet was als het leek en dat ik helaas geen geldboom heb en door een aantal (nodige) grote uitgaven die mijn ouders hebben moeten doen de laatste tijd, dus op het moment geen geld zouden hebben om al een nieuw zadel te kopen, krijg je de reactie:
Als je geld hebt voor een paard, moet je ook geld hebben voor een nieuw zadel.
Pardon? Kijk even wat verder! Ben tenslotte ook nog maar een 13-jarige die niet zomaar even een zadeltje uit haar mouw schudt !
Aan dit soort dingen kan ik me dus aardig irriteren, blijkt maar weer uit mijn lange reactie![]()
mrie schreef:
2*Mensen die zich meteen al voor zichzelf verontschuldigen als ze al eens een foto plaatsen
ie lijstjes in de profielen wie wie allemaal al gemeet heeft.Myra1 schreef:Ik vind vooral de combinatie 'Alsof je dat kan zien zonder het in dhet echt meegemaakt te hebben, maargoed, het gaat dus nog verder.' en 'als er bijv. op HAW foto's zijn van een paard dat bereden wordt met slof (en deze wordt dan correct gebruikt)' erg grappig.
Aslof jij kan zien of dat paard niet 3 passen verder met z'n kin op de borst getrokken wordt (bij wijze van spreken). Ik vind het altijd wel jammer om er een hulpteugel bij te zien hangen of die nu goed, verkeerd of niet gebruikt wordt.
De reactie over geen geld voor een zadel snap ik wel, een veearts kan wel een stukkie meer gaan kosten dan een nieuw zadel om maar wat te noemen.

yokie schreef:Met stip op 1:
Het gebruik van de term: "je ergens aan irriteren". Het is of je ergens aan ergeren, of iets irriteert je.

. 
CGJ12 schreef:Ik irriteer me niet zo snel...........
Ik word alleen een beetje geprikkeld van dit soort topics wanneer iemand opent met een
"Irritatie TOP 10", en vervolgens slechts 7 (ZEVEN) punten kan opnoemen ..............
Cow_horse schreef:1. Msn taal, hier moet ik nog eens een woordenboek voor aan gaan schaffen
2. wat ook al eeder werd gezegd, iemand wilt zijn of haar pony/ paard laten zien en krijgt daarop commentaar (over houding of hoe smerig die wel niet is)