love_sander schreef:Ik moest hem laatst chippen. Je mag officieel ook de dam niet af als je je pony niet cecipt ? hebt! Dus ik moest wel!
Dat is niet waar, je mag je paard niet vervoeren zonder paspoort + chip, maar gewoon rijden mag wel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

beautylover schreef:ik vind van wel als mensen ertegen zijn eerlijk gezegd...
kan het een beetje moeilijk uitleggen ik weet het
Cassidy schreef:Mij is door de paspoort uitgevende instantie toch echt verteld dat ik de sticker zelf kan aanbrengen als ik hem terugkrijg van het VHL. De DA is er bijgeweest dat het haar is afgenomen, moet de DA er dan ook bij zijn als de stickers worden geplakt?

Alane schreef:Je mag nl niet zelf iets in het paardenpaspoort veranderen cq aanbrengen.
Mijn ene paard is wel gechipt, is bij de vorige eigenaar gebeurt dus kan m er moeilijk uithalen. Toen had ik eigenlijk ook nog niet echt over de voor en nadelen van chippen nagedacht. Als ik nu nog zou kunnen kiezen had ik hem met DNA laten registreren. Maar goed nu maar hopen dat dat ding dus nooit wat beschadigd van binnen en dat hij er nooit last van krijgt...Cassidy schreef:Je mocht toch aangeven of het dier voor menselijke consumptie geschikt was of niet? En die aantekening mocht je er toch zelf inzetten?