NIEUW = Heuprijbroeken, al iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:26

Ik draag altijd strings... ook met paardrijden dus. Lachen
Gewoon om het feit dat de randjes van een gewone slip gaan irriteren met rijden bij mij.
Dus puur functioneel... en niet voor het mooie Haha!
Ik heb geen navelpiercing maar het lijkt mij idd erg irritant als je piercing de hele tijd achter de band van je broek blijft hangen... Scheve mond dan is zo'n heup-rijbroek wel een uitkomst OK dan!

Maar ik ga zelf denk ik niet aan de heup-rijbroeken Tong uitsteken
Ben bang dat ik dan binnen de kortste keren met een bouwvakkers-spleet aan het rijden ben Haha! want onder een heupbroek draag ik zelf altijd de *nog lagere Tong uitsteken * heupstrings.
En met lichtrijden e.d. blijft dat volgens mij toch niet zo heel netjes zitten... Haha! Clown Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:34

ik draag een string met rijden omdat ik een string gewend ben te dragen en niet omdat ik dat mooier vind of wat dan ook, ik vind het gewoon fijn zitten.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:55

Ik zit er toch aan te denken om binnenkort de Comtessa aan te schaffen. In januari ga ik bij Commijs shoppen en dan hoop ik dat zij de Comtessa in lengte maten hebben. Toen ik er laatst was hadden ze alleen de Nicky zonder lengtemaat.
Als ik er een in mijn bezit heb, laat ik jullie het weten! Lachen