Dan weet ik of ik het zie zitten of niet. En als ik er op zit en het valt me tegen... Stap ik gewoon weer af
hihihihi, ben niet zo'n held meer... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) SANEX schreef:Opzich toch apart dat veel mensen hier anwtoorden dat ze overal opstappen... ik zie in de praktijk vaak anders als puntje bij paaltje komt.
Zo heb ik zelf een gemene rotbokker gehad, die als het hem niet zinde je er echt af moest en zou krijgen.
Mensen aan de zijlijn wisten altijd zo goed wat ik doen moest als ik weer eens met hem door de bak stuiterde, "Aanpakken die hap!" "Geef hem eens een rotschop!" "Jij bent de baas !" "Als ik erop zou zitten zou ik het heel anders doen! "
Als ik dan tegen die mensen zei : Prima, ga er maar op dan, rij jij het er maar uit... dan krabbelden ze stuk voor stuk terug, ook degene met grote bekken die overal wel op zouden stappen hadden plotseling van alles te doen...
Niet dat ik zeg dat de mensen hier ook zo zijn, maar valt me gewoon even op, toen ik na een operatie niet weer voor het eerst op mn eigen paard wilde i.v.m explosiegevaar kon ik niemand vinden die dat even voor me doen wou
runningkawa schreef:Klopt sanex, dat gebeurt heel veel.
Maar dan ineens zijn ze er niet meer![]()
Verder moet ik hier stiekum ook lachen om de reacties, ik durf op ale moelijke paarden van de manege![]()
ja, die zijn moeilijk![]()
Als ze dan maar onthouden niet op de moeilijke paarden van een correctiestal te gaan zitten
!!! Zij reed ook zonder cap en de pony was ook super braaf, maar achter af gezien had ik dit niet moeten doen. Gewoon niet bij na gedacht. Niemand had een cap. Dus............ Maar ja best dom eigenlijk.........
) 
Dookie schreef:Ik heb wel altijd het geluk gehad dat ik slimme eigenaars ken, die het ook niet vragen aan andere mensen als hun paard gemeen is.
Als mijn paard weer een keer gek doet (beginnen galoperen en geen rem) durf ik ook niet goed iemand te vragen, gewoon bang voor eventuele gevolgen. (behalve echte ruiters)
, zonder BP
en al helemaal zonder slof omdat ik dat juist eng vond.
SANEX schreef:Nog zo wat, wat me opvalt is dat de meeste mensen die zeggen :" ik stap overal op" de mensen rond de 14/15 zijn, of jonger..
Ik was op die leeftijd ook nog zo'n caploos mormel dat overal opstapte, als t beest al als rijp voor de slager bestempeld was zou ik 'm nog wel weer even in het gareel rijden...
Zou verstand dan toch echt met de jaren komen ?
[Edit] Typselfoutjes

Buiten wat botbreuken en andere butsen en builen nooit wat ernstigs gehad....
en dat is vaak al genoeg overtuiging voor een paard

.. Toen ik dat doorhad stapte ik overal op....