Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CarS schreef:Joh geen excuus gekkie![]()
Ik heb het juist zo uitgelegd dat ik er zo over denk omdat ik ouder ben(vage zin)....
Voor mijn 15e had ik al 3 maal geroepen deze gaat nooooiiiit meer weg dus ik snap precies hoe je het bedoeld
, hmmm valt soms niet mee uitleggen wat je bedoeld

)
!

vertigo schreef:Met ouder worden, word je inderdaad realistischer... Je beseft dat de kans klein is dat een verkocht paard een lang en gelukkig leven zal hebben.
Je beseft dat geen enkel paard perfect is ...en dat het een grote voldoening kan geven met een paard, ondanks zijn gebreken, door te zetten.
dit vind ik heel mooi gezegd en zo denk ook ik erover !!
groetjes shana
Zelf heb ik nog nooit een paard verkocht, en zal dit waarschijnlijk nooit doen, tenzij er zich onvoorziene omstandigheden voordoen waardoor paard een beter leven bij iemand anders zou hebben (vb door zware ziekte of onvoorzien geldtekort niet meer in staat zijn goed voor paard te zorgen)
15 jaar geleden heb ik Branding,mijn eerste paard gekocht. Alhoewel hij een schat is, was hij absoluut niet mijn ideale paard, en hebben we vele ups en downs gekend. Nu is Branding een stuk in de 20 en geniet hij van zijn 'pensioen' op de wei.
Twee jaar geleden is Vertigo erbijgekomen, en onder normale omstandigheden blijft hij hier voor zijn hele leven.
Percy schreef:Maar houden jullie ook een paard waar het niet mee klikt, waar je met de beste wil van de wereld, ook na lang proberen, geen echte band mee kan opbouwen?
Als je gek bent op je paard kan je gemakkelijk zeggen "die gaat nooit meer weg" maar blijf je dat ook zeggen als je elke dag met tegenzin gaat, ja zelfs bang wordt om er nog op te stappen omdat het elke keer weer ellende is?
. Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om haar weg te doen, maar ik weet ook nooit hoe de dingen in mijn leven gaan lopen.
. Maar wie weet wordt dat veulen een draak
. Je weet maar nooit...