Sterkte in ieder geval..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yessy schreef:Ik zou er mee kappen als ik jou was. Het klinkt superrot, maar je wordt behandeld als een stuk afval. Jij betaalt en zij profiteerd ervan. Als je betaald voor een paard heb je ook rechten, en dat lijkt zij even te vergeten. Er zijn zoveel mensen met eigen paarden die een moord zouden plegen voor een verzorgster als jij!
Terratje02 schreef:Geloof me!!! Zon verzorgster wil je niet!! Ik ben een meisje wat daar op stal ook een paardje heeft en ik heb met verbazing al dat gezaag gelezen.. Nou echt jullie hebben een reactie en mening geveven op 1 kant van de medaille! Deze Miranda alias Duie heeft hier echt de boel aan elkaar zitten liegen!! Marieke is een super lieve meid, en niet zoals Miranda hier omschrijft als "dommig "
Maar goed het bewijst ook wel als je iedere avond een joint moet roken je hersenen niet meer optimaal functioneren !
Terratje02 schreef:Oh ja en of ik wat te melden heb op je elle lange gejank van miranda!
Je bent bij ons op de manege gekomen als "bijrijdster" en in mijn ogen is een bijrijdtser iemand die jou ondersteunt en helpt wanneer jij niet kan. En samen met jou 1 vuist maakt betreft de training van het paard. Jij hebt vanaf dag 1 je kont in de krib gegooid en altijd JOU wil willen op leggen. Als jij graag op JOU manier wilt rijden, stel ik voor dat je eerst een lessen pakket neemt bij een manege en leert rijden alvorens je zelf een paard koopt!
En dan durf jij via een forum welliswaar, Marieke dommig en onderontwikkeld te noemen? pffff echt... ONBEGRIJPELIJK
Angela