Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
giiipsiii schreef:ben jij wel goed bij je harses???????
Manen knippen, trekken, whatever....
Bij koudbloeden horen de manen lang. Dat hoort nou eenmaal zo, het is geen barbie waar je de haren van gaat knippen.
en dressuur rijden met je haflinger? laat me niet lachen man!! Haflingers zijn werkpaarden voor de kar of voor recreatie...
idiot..
geeek schreef:weet je toevallig wel dat er al 2 of 3 haflingers in de Z 2 lopen?? dat kan ik idd. geen karrepaarden noemen!!!
kijk maar eens bij vereniging de aangespannenhaflinger.nl daar lopen heel wat haffies mee hoog in de sport ook met mennen zijn er een aantal al Z!!!![]()
nog even over die manen het is wel een stuk makkelijker kort vooral als je veel wedstrijden rijd!! persoonlijk zou ik het niet bij mij haf doen.

. Nee hoor, dat doe ik nu niet en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen. Ik heb respect voor mensen die eerlijk met paarden omgaan en hun beperkingen zien en daar aandacht aan besteden. Of deze mensen nou op een haf, KWPN'er of letlander rijden. 'T is mij om het even. WAAROM kunnen mensen niet gewoon lol hebben met een pony, maar moeten ze altijd bewijzen dat die haflingers/fjorden etc. het wel even zullen laten zien? Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat je wedstrijden voor de LOL rijdt? En niet om de rest van de wereld even te laten zien dat die pony's die paarden best bij kunnen benen.
Amulet schreef:Haha oh, dus wacht even......omdat er in duitsland ENKELE haflingers grand-prix lopen (moet een paard daar geen 1.60 voor zijn) moet ik respect opbrengen voor mensen die hun haflinger pony ombouwen tot dressuurpaard.
er zijn wel ergere dingen in de wereld.
niet om te bewijzen dat ze het ook wel kunnen! ik kan me niet voorstellen dat mensen om die rede willen starten Citaat:Nu heb ik ze sinds een paar maanden kort en ik ben er erg tevreden mee! Wat vinden jullie?
door_ schreef:de vraag waarop dit forum is gestart was:
En dus geeft iedereen zijn eigen mening, ook de mensen die vinden dat een haf voor de kar of in het bos hoort. Of de mensen die vinden dat een haf die dressuur doet geen gezicht is.
Als je daar niet tegen kan, moet je er geen topic over starten.
mijn mening: Ik vindt het top dat je haf het zo goed doet in de dressuur, alleeen jammer dat je er zo competatief over doet, ik vindt paardrijden een voorrecht, en iets wat je met plezier moet doen, en niet omdat jij wel even zal laten zien dat.........
Die instelling vindt ik een beetje vervelend!
Persoonlijk houd ik meer van de lange bos manen!
Maar je hebt gelijk dat als jij het zo mooier vindt, dat je dat dan lekker doet!
Thanx, ik dacht dat niemand hier die helderheid had.