Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Romeo_haffie schreef:en tot slot mij veulen gaa helaas de opfok niet in. hij heeft op stal speelmaatjes. en hij ziet er niet ongelukkig uit dus ja

Romeo_haffie schreef:mij veulen krijgt onbeperkt hooi en een kilo boks per dag veulen brok,en in de avond staat hij gewoon lekeer op een dik op gestrooide stal
cissie schreef:Jij wou graag dit veulen, en je bent er vast en zeker erg blij mee dat geloof ik direct, maar een paard is altijd afhankelijk van de persoon die hem koopt, daar mag je best eens langer dan een minuut over nadenken!
), mijn reacties zijn zo omdat ik gewent/geleerd ben om een paard het allerbeste te geven en daarbij stel ik mezelf op de 2e plaats, dat niet iedereen zo in elkaar steekt dat was ik bijna vergeten!Charissa_19 schreef:ja wat marije zegt gewoon niet leuk hoe jullie doen ik vat jullie gewoon niet laat haar gewoon lol hebben met haar veulen het heeft een speel maatje en wat is het probleem??? het beestje wordt er aleen maar makker om het vertrouwt je helermaal dus het inrijden wordt dan ook al een minder "probleem'' nou meisje ik hoop dat je heel veel lol hebt met hem en geniet er van!!!!!
dan kom je nooit een stap verder en leer je zeker ook niks bij