Hier kun je je eigen frontriem laten maken als ik het goed begrijp... Zal wel een behoorlijk kostenplaatje aan zitten

edit: http://www.peopleonhorses.com/Spur%20Straps.htm Ze maken ook sporengespjes, dat wordt pas chique voor de dag komen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VValar schreef:Dank je! Super.
Dit idee is in weze ook wel leuk. Maar ik heb het idee dat het zo op de foto mooier is, dan in werkelijkheid. Is trouwens ook van Kieffer.
[image]
VValar schreef:Haha. Ik begrijp je dilemma. Toch maar even doorzoeken dan naar een mooie goedkleurige frontriem.
Ketting is ook wel mooi ja, maar dan zou ik hem wel dikker willen dan de ketting hierboven (want dat glimt meer)
Niemand een mooie goudkleurige frontriem? Prijs? Waar gekocht?

oftewel: frontriem waar ga je met het paard heen.VValar schreef:Ik heb die frontriem gezien Starbreeze. Zit te twijfelen of ik hem ga kopen. Jammer genoeg staan er geen plaatjes op de site waar een paard de frontriem ook daadwerkelijk draagt. Zo krijg je een beter beeld. Maar vind hem wel mooi!
Ohhhh glitter glitter
Die twee linkse zijn mooi. Maar ik heb nu een ruin, staat die rechtse niet een beetje verwijfd?
Starbreeze schreef:Staat juist erg chique!
Oh wacht, ik heb net in je profiel gekeken en even wat beter op de frontriem gelet. Zilver staat erg mooi op je zwarte fries. 

VValar schreef:Dat is die kieffer Suleika, toch? Vind ik erg mooi staan! Ik zag er laatst een pony op de wedstrijden mee lopen. Het viel gelijk op
Starbreeze, ik heb even deze foto van je gejat
[image]
Zo ziet het er nog beter uit. Blijft de frontriem goed zitten? Gaat hij dus niet kletsen op het paardenhoofd?
Ben erg benieuwd of ik hem online kan bestellen. Volgens mij is de winkel niet echt om de hoek bij mij.
Hij ligt bij Ynz mooi vlak zonder te rammelen. Die winkel is idd in Friesland, bel ze anders even ze staan ook regelmatig op evenementen, of misschien sturen ze ook wel op ik weet het niet?
Ynz heeft trouwens ook een heel klein hoofd, maar dat zie je zo op de foto niet. Ze heeft een cob-halster aan 
_Michelle_ schreef:Als iemand weet of die winkel die die ketting frontriem verkoopt dingen opstuurt, laat het mij dan even weten

Of ben ik nu scheel?

Passionato schreef:Heheee... ik had ook al een mailtje gestuurd of ze het niet op konden sturen.. die mensen zullen wel denken
maarre.. niet allemala tegelijk he.. anders heb ik weeeeer een frontriem die iedereen al heeft (ik zie hem hierboven alweeeer voorbij komen)