frontriem met diamantjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:37

Laatst bijgewerkt door Remember op 05-11-04 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:37

VValar schreef:
Dank je! Super.

Dit idee is in weze ook wel leuk. Maar ik heb het idee dat het zo op de foto mooier is, dan in werkelijkheid. Is trouwens ook van Kieffer.

[image]

Dit is een verschrikkelijk mooi hoofdstel!! Staat wel op de Kieffer site. Heeft in elke goudkleurige gesp een rijtje diamantjes, echt verschrikkelijk mooi en heel erg duur!

Ruitersportzaak hier in de buurt had dit hoofdstel.

Ik zal eens kijken of ik hem helemaal kan vinden.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:39

VValar schreef:
Haha. Ik begrijp je dilemma. Toch maar even doorzoeken dan naar een mooie goedkleurige frontriem.
Ketting is ook wel mooi ja, maar dan zou ik hem wel dikker willen dan de ketting hierboven (want dat glimt meer Knipoog )

Niemand een mooie goudkleurige frontriem? Prijs? Waar gekocht?

Die ketting frontriem van mij in dat andere topic is er ook in het goud. € 19,-- bij het Tweespan.com ik heb hem op een concours gekocht.

kijk:
Afbeelding

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:44

Die sporenbandjes! Hahahaha geweldig!!! Haha!

Javmo, ik heb het gezien. Wat asociaal zeg. Die wil ik ook hebbuh. Maar dan in het goud hè Knipoog

Ik heb die frontriem gezien Starbreeze. Zit te twijfelen of ik hem ga kopen. Jammer genoeg staan er geen plaatjes op de site waar een paard de frontriem ook daadwerkelijk draagt. Zo krijg je een beter beeld. Maar vind hem wel mooi!

Ohhhh glitter glitter Bloos!

Die twee linkse zijn mooi. Maar ik heb nu een ruin, staat die rechtse niet een beetje verwijfd? Tong uitsteken

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:47

Zulke kettingen bedoel ik!

Ik heb trouwens nog een frontriem met dubbel kopstuk thuisliggen waar steentjes uit zijn.
Ik kan natuurlijk eentje proberen te maken.

Heb ooit een hele mooie frontriemketting gemaakt, maar dat bonkte heel hard op mijn paard zijn hoofd. Was te zwaar Bloos

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:07

Ik heb dezelfde als KarinvdM, erg mooi!
Alleen is de mijne niet van BR, maar van Schumacher volgens mij.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:15

Ik wil ook graag zo'n frontriem, blijven de diamantjes bij jullie goed zitten en waar heb je hem gekocht?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:31

WOOOUOUUWW, ik dacht dat ik frontriempjes-verslaafde was!! Haha!
Ik vind die van Starbreeze geweldig mooi, en voor die prijs zeker!
Wow en op die site van remember staan ook hele mooie, maar die prijs!...tjee..
Als ik die site zo zie krijg ik bijna zin om zelf heel creatief een originele in elkaar te knutselen..
Trouwens.. even off topic.. vind ik wel dat een glitterfrontriemp bij je paardje moet staan. Heb je er zo een met een heel fijn koppie, dan vind ik die glimdingen nooit zo mooi.. dan heb je echt zo'n bling bling paard-> Pimp Haha! oftewel: frontriem waar ga je met het paard heen.
Die van mij heeft daarentegen een lekker groot ondeugend hoofd, en dan staat het weer heel stoer..

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:15

VValar schreef:
Ik heb die frontriem gezien Starbreeze. Zit te twijfelen of ik hem ga kopen. Jammer genoeg staan er geen plaatjes op de site waar een paard de frontriem ook daadwerkelijk draagt. Zo krijg je een beter beeld. Maar vind hem wel mooi!

Ohhhh glitter glitter Bloos!

Die twee linkse zijn mooi. Maar ik heb nu een ruin, staat die rechtse niet een beetje verwijfd? Tong uitsteken

Staat juist erg chique!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:25

dat is echt mooi, ik zelf heb een frontriem met een paar diamantjes in het midden, is nu al wel een beetje vaal aan het worden Tong uitsteken

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:19

Starbreeze schreef:
Staat juist erg chique!

Weet je dat zeker? Lachen Oh wacht, ik heb net in je profiel gekeken en even wat beter op de frontriem gelet. Zilver staat erg mooi op je zwarte fries.
Weet je of je ook online kunt bestellen?

En Passionato; bij een paard met een fijn hoofdje staat een glitter frontriem ook mooi hoor! Alleen moet je dan wel iets verfijnders zoeken. Niet zoals jij ook idd zegt, een hele grote frontriem. Dat staat niet mooi. Maar je hebt ook fijn afgewerkte frontriemen. Die zullen weer mooi bij een fijner paardje staan.
Laatst bijgewerkt door VValar op 05-11-04 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:24

ik heb ook dat kieffer hoofdstel met diamantjes voor mn haffie
niet echt heel goed te zien door haar voorpluk ( ook beetje vreemde foto maargoed )
Afbeelding

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:29

Dat is die kieffer Suleika, toch? Vind ik erg mooi staan! Ik zag er laatst een pony op de wedstrijden mee lopen. Het viel gelijk op Lachen

Starbreeze, ik heb even deze foto van je gejat Tong uitsteken
Afbeelding

Zo ziet het er nog beter uit. Blijft de frontriem goed zitten? Gaat hij dus niet kletsen op het paardenhoofd?

Ben erg benieuwd of ik hem online kan bestellen. Volgens mij is de winkel niet echt om de hoek bij mij.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:29

Ik heb van de week toevallig besloten om ook een nieuwe frontriem nodig heb Schijnheilig
Ik ben ook opeens van de *bling*bling* steentjes... heb er al eentje van BR in mn hoofd zitten Schijnheilig

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:35

ik heb er eentje maar weet niet van welk merk het is.
look Tong uitsteken (zit alleen wel een beetje scheef) :
Afbeelding

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:48

VValar schreef:
Dat is die kieffer Suleika, toch? Vind ik erg mooi staan! Ik zag er laatst een pony op de wedstrijden mee lopen. Het viel gelijk op Lachen

Starbreeze, ik heb even deze foto van je gejat Tong uitsteken
[image]

Zo ziet het er nog beter uit. Blijft de frontriem goed zitten? Gaat hij dus niet kletsen op het paardenhoofd?

Ben erg benieuwd of ik hem online kan bestellen. Volgens mij is de winkel niet echt om de hoek bij mij.

Is goed hoor Knipoog Hij ligt bij Ynz mooi vlak zonder te rammelen. Die winkel is idd in Friesland, bel ze anders even ze staan ook regelmatig op evenementen, of misschien sturen ze ook wel op ik weet het niet?

Oja mensen die van te voren dachten dat hij te grof was die hebben nu spijt dat ze hem ook niet gekocht hebben Haha! Ynz heeft trouwens ook een heel klein hoofd, maar dat zie je zo op de foto niet. Ze heeft een cob-halster aan Tong uitsteken

@ Tina, dat hoofdstel vind ik idd PRACHTIG, ze hebben er ook halsters van, alleen kosten die 118 euro ofzoiets, dus heb ik er maar een zonder glinsters genomen Knipoog

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 22:24

Als iemand weet of die winkel die die ketting frontriem verkoopt dingen opstuurt, laat het mij dan even weten Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 22:27

_Michelle_ schreef:
Als iemand weet of die winkel die die ketting frontriem verkoopt dingen opstuurt, laat het mij dan even weten Haha!

Ik ga nu een mail sturen naar ze om te vragen of ze de frontriemen ook opsturen Lachen

Ik kan inderdaad vragen aan ze wanneer ze op welke evenementen gaan staan. Maar ik denk niet dat ik zoveel geduld heb Knipoog
Trouwens, op de site kan ik geen tel of adres oid vinden Verward Of ben ik nu scheel?

Nou ik ga ze in ieder geval een mail sturen!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 22:58

Als je de prijslijst opent dan staat bovenaan het adres enzo.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:04

_Michelle_ schreef:
Als je de prijslijst opent dan staat bovenaan het adres enzo.

Het kwartje is gevallen hoor. Bedankt.

ilovejuno, die frontriem staat erg leuk in combinatie met de neusriem.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:06

Afbeelding

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:26

Heheee... ik had ook al een mailtje gestuurd of ze het niet op konden sturen.. die mensen zullen wel denken Haha!
maarre.. niet allemala tegelijk he.. anders heb ik weeeeer een frontriem die iedereen al heeft (ik zie hem hierboven alweeeer voorbij komen)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:30

Mooie frontriem van Magique. Mooie foto ook Lachen

Passionato schreef:
Heheee... ik had ook al een mailtje gestuurd of ze het niet op konden sturen.. die mensen zullen wel denken Haha!
maarre.. niet allemala tegelijk he.. anders heb ik weeeeer een frontriem die iedereen al heeft (ik zie hem hierboven alweeeer voorbij komen)

Shhh niet doorvertellen dan over de frontriem! Tong uitsteken
En die gene die je boven al voorbij zag komen is mijn inspiratie bron geweest Haha!

Die mensen zullen wel denken Bloos!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:52

Frontriem? welke frontriem? Schijnheilig
Hahaha, die mensen krijgen ineens allemaal mailtjes enzo..
paar losgeslagen bokt-frontriem-freaks op hun dak! Haha!

P.s. als ze ze niet opsturen, maken we er een gezamelijk frontriem-dagje van.. Knipoog

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 00:54

hierbij de foto van mijn chique frontriem van br met de gouden diamantjesAfbeelding

wat vinden jullie ervan *LOL* gr emaartje Lachen