dat deed ik vroeger wel altijd. maar nu rijd ik alleen als het een beetje miezert en wind dat vind ik niet erg hoor. maar in de stromende regen rijden. nee dat doe ik niet meer. dan ben ik er zo weer uit. heb een eigen buitenbak en die is naast mijn erf. dus ik ben zo weer terug als het giet. nee die tijd dat ik me zeiknat liet regenen die is toch echt voorbij.
foetsie
Geplaatst: 30-10-04 22:58
Ik moet ook helaas altijd alleen buiten rijden. Kou, flinke wind of een beetje regen maakt me niet uit, maar als het echt met bakken uit de lucht komt zetten blijf ik lekker thuis.
Kwanyin
Geplaatst: 30-10-04 23:01
Ik heb vrijdag midden in het onweer en de stortregen privéles gehad . Ik was helemaal doorweekt, heb enkel een buitenpaddock, maar vind het niet erg, mijn moeder vond het minder .
Als het al regent voordat ik ben vertrokken rijd ik wel niet, maar gewoon wat motregen houdt mij niet tegen en als het begint te regenen terwijl ik erop zit blijf ik ook gewoon doordoen, tenzij het echt niet meer uit te houden is.
Ecudes
Geplaatst: 31-10-04 01:11
Ik rijd ook in weer en wind. Buiten, of in de buitenbak. Vaak in mijn eten.
Kendra
Geplaatst: 31-10-04 14:47
Myra1 schreef:
Ik rijd ook in weer en wind. Buiten, of in de buitenbak. Vaak in mijn eten.
Dat lijkt me spannend! Hoe gaat dat, eerst de aardappelen, dan de joghurt en je paard er bovenop ? (Sorry hoor, ben een beetje melig)
Natascha
Geplaatst: 31-10-04 15:41
ik ook door weer en wind en meestal alleen. Heb nog geen andere gek gevonden die mee wil
XoNo
Geplaatst: 31-10-04 15:48
Ik heb beschikking tot een binnenbak Toch is dan de drempel om hem op te zadelen e.d. altijd best groot hoor, het is een hele klus eigenlijk.
Paard pakken, deken af, borstelen, opzadelen, beschermertjes om, erop, rijden, afzadelen, beschermertjes af, afsponzen (warm water ), deken weer op en weer op stal...
Ben zomaar anderhalf uur bezig. Maar heb het erg naar mijn zin als ik erop zit en altijd een voldaan gevoel als ik weer in mijn autootje op weg naar huis ben
Spetterlover
Geplaatst: 31-10-04 17:31
Ik rij altijd in het weekend (doordeweeks red ik niet met school) ook als het weer niet goed is. Alleen niet als de bak zeiknat is, maar dat is gewoon omdat het dan niet kan en niet omdat ik het dan niet wil. En ik fiets er 45 minuten heen en 45 minuten terug 2x per week
( het is een km of 11 bij mij vandaan )
Margriet7
Geplaatst: 31-10-04 18:12
ik rij altijd alleen, maar niet in ieder weertype, doordat ik met te slecht weer gewoon niet meer kan rijden, geen rij mogelijkheid hier. Mijn paard staat ook bij huis en ik heb geen bak :'(
Chely
Geplaatst: 31-10-04 19:22
altijd buiten, geen bak. Meestal wel fijn, lekker uitwaaien............. soms toch een grasland op om alle knoppen te controleren. Bochten, galopwissel, stelling.....
Marrepar
Geplaatst: 31-10-04 19:25
Ik heb alleen een buitenbak helaas. Maar ik rijd niet door weer en wind... Als het een beetje regent gaat het nog wel.. Maar bij stortregen of onweer blijf ik lekker binnen zitten