mas76 schreef:ha ha er staat ook gewone bh's!!! geeft niet hoor!!! groetjes
sportbeha's hebben ze niet!! jammer.....!!!
weer te snel gelezen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik denk dat ik daarom ook raar tegen sport bh's aan kijk omdat dat allemaal geen voorgevormde zijn

Citaat:Sportbeha’s
Er bestaan nu ook speciale sportbeha’s. Ze moeten vermijden dat de borsten te veel bewegen tijdens het sporten, zonder ze evenwel samen te drukken. In de regel bevatten ze geen baleinen, om de borsten niet te verwonden, en zijn de schouderbandjes breed en niet-regelbaar, voor een optimale ondersteuning. Ze zijn gemaakt in een stof die ervoor zorgt dat het zweet snel wegkan (vaak voor het grootste deel in katoen). Een X- of Y-vormige rug is interessant, want op die manier kan de vrouw vrijer bewegen.
Ook hier is het zeer belangrijk dat u de beha eerst uitprobeert. Profiteer van de gelegenheid om enkele bewegingen te maken.
Uiteindelijk mag u niet voelen dat u een beha draagt.
Simmie schreef:Ik heb ook niet achteraan gestaan en zonder goede sportbeha is dat geen doen met rijden. Die sportbeha's van de hema gaan op zich wel, maar die echte paardrijbeha's van Champion zitten het allerbest. Niet goedkoop, zo rond de 45 euro, maar dan heb je ook wat! Ook in de was blijven ze goed.
Ik heb nu dus een sportbeha gekocht met beugel, eentje die geschikt was voor full support. Gewoon de cup die ik altijd koop, alleen de omvang wissel ik wel eens met maten, dus heb ik de kleinere van de 2 uitgezocht. Het nadeel van de Hema is dat je niet kan passen, althans hier niet, dus nu ga ik deze vanavond maar even aantrekken en springen en als het beter zit als mijn "gewone" bh, dan houd ik hem gewoon. Waarschijnlijk draag ik er toch alsnog een strak shirtje overheen, is waarschijnlijk psychisch
maar ik had dringend een nieuwe bh nodig, dus waarom dan geen supersterke