Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fasel schreef:Daarom gaan wij naar Aldi en Lidl (en tegenwoordig nog in Duitsland ook) Laurietje en hebben de paarden zodoende alles wat ze nodig hebben. En meer vrees ik
![]()
Geldt overigens ook voor de katten, de hond en de parkieten
, een mens dat zonodig paarden (en ook andere dieren) wil houden, moet dan wel zorgen dat die dieren krijgen wat ze nodig hebben. En als ze dat niet kunnen betalen; geen dier(en) nemen !
:D 
runningkawa schreef:idd Laurietje![]()
gelukkig een jong iemand die wel goed nadenkt over wat een paard houden inhoud.
En als je er zo goed voor gepaart hebt, en dadelijk je iegen paard hebt, zul je er nog meer van genieten dan wie dan ook

) Laurietje schreef:Oh, en ik vind eigenlijk wel, dat als je een paard hebt, dat je alles tot je beschikking moet hebben (bijv. voor noodgevallen) en dat je niet op belangrijke dingen (waaronder voor mij ook les valt) zou moeten mogen bezuinigen...
Apollo schreef:ik zal het vast wel verkeerd berijpen dan...hmmzz en dat als havo-leerling![]()
nou dat zou ik ook niet weten waarom kinderen tegenwoordig perse een pony willen. In ieder geval, ik hoef geen eigen pony dat is iets wat ik zeker weet. En vind ook niet stoer of weet ik wat. Ik heb geen tijd voor een eigen pony.
). runningkawa schreef:en ik kan vertellen dat ik wel gespaard heb voor auto met trailer en toen pas het paard heb gekocht
Maar dat is dan weer verwaand denk ik...![]()
Citaat:(en voor diegene die het willen weten, ik heb ook altijd alles zelf bekostigd en het ook niet van m'n ouder gekregen)
Citaat:Het is handig, maar of het nou zo noodzakelijk is.... geloof het niet
runningkawa schreef:het antwoord daarop
[VvdD] Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !
helaas heeft daar snelle aktie ook niet mogen baten, maar als je geen vervoer had, had je jezelf altijd schuldig gevonen omdat je dan met de vraag rond blijft lopen, had hij nog geleeft als ik wel vervoer had geregeld?
En dat is iets wat ik wil voorkomen, dat als er iets erg gebeurd, dat ik niet met een schuldgevoel achter blijf van, had ik maar...
hij komt niks tekort...ofwel? als dat wel zo het geval was vond ik je reactie wel logisch namelijk, maar nu slaat het echt totaal nergens op. maaykuhhh schreef:ja natuurlijk is dat het beste, ik heb ook een instructrice, en het gaat ook stukken beter. natuurlijk zien zij alles wat je fout doet, en kunnen ze je erop wijzen. maar toch vind ik het een standaard antwoord.
en het is meestal wel zo dat: wil je een goede instructrice dan kost dat ook wel een paar centjes!
ik zit emt 2 andere in een les
) gijsenkim schreef:Het gaat niet om haar het gaat om het nemen van les............