Wat doe je met jouw rozetten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsePicasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:44

Ik beschrijf al m'n rozetten ook met data, naam van de pony en plaats van behalen en het aantal punten. Bij mij hangen er een stuk of 25 aan de muur met een touwtje, maar andere stop ik in een doos (en dan vooral de roze Tong uitsteken)

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:48

Ik heb die van me pony in een doos gedaan, maar die van me huidige paard hangen aan de muur aan een touwtje. gesorteerd op klasse en op volgorde van gewonnen, dus niet eerst oranje dan rood enz. Ik moet nu in de L2 eigenlijk 1e worden volgende keer, want ik heb nu 1,2,4,3,4,2. De 1e volgende moet dus weer 1 zijn! Tong uitsteken Knipoog

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:52

Ze hangen aan n touwtje (tussen 2 spijkers) aan de muur. Op de achterkant staat plaatsing, datum, aantal punten, welke proef en welk paard. Ze hangen niet echt gesorteerd, maar ik heb nu n beetje ruimtegebrek (moet n nieuw lijntje spannen).

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:05

die van mij hangen boven mijn trap.. zoveel zijn het er niet Knipoog en allemaal troostprijzen Tong uitsteken
nouja bijna.. ik heb es een keer met mijn shet de eerste prijs gewonnen Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:39

Ze hangen bij mij op mijn kamer en kan er nog geen afstand van doen Haha! Ze hangen kleur bij kleur maar op de volgorde waarbij ik ze gewonnen heb... Ook heb ik op de rozetten vermeld de datum, klasse, plaats en paard...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:48

Weggooien doe ik cker niet Vind eht altijd wel leuk om ze te bewaren!! Haha!

Ik hang op de muur van mijn kamer een aantal touwtjes op, inder elkaar, van verschillende lengtes en daar hang ik dan de rozetten aan!! Ik zal er wel es een foto van maken!! Haha!

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:49

Welke rozetten? Tong uitsteken Knipoog

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:02

Afbeelding

Foto is een beetje vaag, maar k moest ff snel een fotow maken want de batterij van de camera was bijna leeg Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:07

Moreno schreef:
[image]

Foto is een beetje vaag, maar k moest ff snel een fotow maken want de batterij van de camera was bijna leeg Haha!

zit nog symetrie in! *LOL*
dat red ik niet meer...het zijn er inmiddels een btje te veel geworden! Bloos

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:35

reddytobias schreef:
zit nog symetrie in! *LOL*
dat red ik niet meer...het zijn er inmiddels een btje te veel geworden! Bloos

Gheheh Haha! Ik moet er binnekort ook maar weer een touwtje bij hangen, denk ik en hoop ik Haha! Tong uitsteken
Ik moet er nog wel een heel aantal bijhalen, wil k jou inhalen Tong uitsteken

OK dan!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 00:44

Al mn rozetten hangen op een groot prikbord, gezelli op mn kamertje.
Ben bijna toe aan mn 2e prikbord. Knipoog Ik heb een apparte plank in mn boekenkast waar al mn bekers op staan met als achtergrond allemaal foto's van de wedstrijden, een echt prijzenkastje dus.
Ik heb ook op alle achterkantjes van de rozetten de datum, welke proef en hoeveel punten ik had. Altijd een leuke herinnering voor later ( als ik groot ben Schijnheilig )

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:14

Ik heb ze op mn kamer te hangen, heb ook op de achterkant geschreven met welke pony, prijs, punten, plaats enzo Tong uitsteken

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:12

Uhm.......nou zoveel heb ik er niet. Toen ik nog thuis woonde hingen ze aan de muur, maar die vielen steeds naar beneden, dus die liggen nu in een la net als de medailles. De bekers van toen staan op m'n boekenkast. Sinds ik in Arnhem woon heb ik maar 1 onderling wedstrijdje gereden met mijn nieuwe bijrijdpaard. De beker daarvan staat in m'n vensterbank en de rozet (oranje) hangt aan m'n bureaulamp (zie ik net, wist het niet eens, kan je nagaan hoe gewend je eraan raakt).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:19

Ik heb ze aan mijn 6 jarige dochter gegeven, die vind ze prachtig.
Rozetjes uit mijn ponytijd zijn allang weggegooid, achteraf vind ik dat toch wel jammer.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:04

Op mijn kamer aan de verwarming hangen alle roze lintjes van de manegewedstrijdjes. Aan de lamellen hangen de oranje/rood/wit/groene/kampioenslintjes van de manegewedstrijdjes.
Op de kledingkast staan bekers van de manegewedstrijdjes.

Dan het echte werk: Knipoog
Op het gangetje voor mijn zolderkamer, staat een grote kast met plakken, 3 rijen onder elkaar, 3 rijen dik staan de beker Tong uitsteken
De lintjes hangen aan de planken zeg maar, gewoon op volgorde dat k ze gewonnen heb. (of ma heeft ze verhangen met stofvegen Knipoog )
Op de lintjes schrijf ik altijd, naam pony, wedstrijd en datum.
Oja en onder de bekers die ik niet met mijn eigen pony heb gewonnen, staat de naam van 1 v.d. andere pony's waar ik de prijs mee gewonnen heb.

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:20

Ik heb ze aan een lijntje hangen gesorteerd op paard en eerst oranje dan rood etc.... Hyper!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:57

Bij mij zit een groot gedeelte in een doos. De laatste 12 rozetten hangen aan de het snoertje van van box (van stereotoren), staat wel gezellig Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:41

Eerst achterop opschrijven datum/pony/plaats/punten en zo. En dan hang ik ze aan een lijntje op mn kamer en dan krijg je zo'n effect: (heb inmiddels 3 lijnen lintjes Bloos en tis ook al iets voller dan op de foto's.. die zijn van een tijdje terug)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schijnheilig

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:06

Ik heb er maar heel weinig nog...

Bij mij hangen ze in de berging waar de rest van mn paardenzooi ook ligt. Ik heb ze aan een touwtje hangen!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:13

hesterv schreef:
Eerst achterop opschrijven datum/pony/plaats/punten en zo. En dan hang ik ze aan een lijntje op mn kamer en dan krijg je zo'n effect: (heb inmiddels 3 lijnen lintjes Bloos en tis ook al iets voller dan op de foto's.. die zijn van een tijdje terug)

[image]

[image]

[image]

Schijnheilig

je wil toch niet zeggen dat je een zadel en hoofdstel in je kamer hebt hangen Tong uitsteken

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:19

Bij mij liggen ze ergens in een la Tong uitsteken

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:27

die van mij (ja alle 3 Schijnheilig ) liggen ergens onder m'n bed. het zijn een 4e een 6e plaats en een roze lintje een 16e plaats dus dat is de moeite van het ophangen ook niet echt waard eigenlijk Scheve mond .

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:50

Heb 3x wedstrijd gereden bij de pony's en dus 3 rozetten. Een oranje, en die hangt ergens aan een foto.
Ga binnen kort met mijn paard starten, dus mijn vader begon laatst al over een prijzenkast. Heb hem maar gezegt dat hij daar mee moet wachten tot ik mijn eerste beker binnen heb Schijnheilig

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:54

Ik heb het hetzelfde als hesterv. Ik zie zelfs meerdere dezelfde bekers staan!
Het lijntje is alleen dermate vol dat ik de rozetten 3dubbel heb hangen (ik heb niet zulke mooie wanden op mn kamer).

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:57

Nimmedor schreef:
je wil toch niet zeggen dat je een zadel en hoofdstel in je kamer hebt hangen Tong uitsteken

Ach eht komt vaker voor, in mijn kamer hangt ook een zadel, hoofdstel, zweepjes, eerste cap, hoefijzertje en zelf sporen Haha!