Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lageveld schreef:botervlieg, ik heb je een pb gestuurd ! ben je ook groot genoeg om daar op te reageren ? want ik begrijp je berichten hier niet meer !!! Oh ja.. en die pb was eerder dan de laatste berichten van je ! Dat de rest dat ook even weet !!!!
Citaat:Het lijkt er trouwens sterk op dat men elkaar heeft zitten inseinen, aangezien zo'n beetje alle PLUSSIES in dit topic hun overeenstemmende zegje hebben gedaan.
. lageveld schreef:Bedankt Sluimpje, maar ik weiger het nog steeds als fout te zien. Dat het zo niet weer gebeurt staat als een paal boven water, laat dat duidelijk zijn.
We waren gisteren op die Tinkerkeuring en daar geeft vrijwel iedereen tijdens de keuring zijn paard "uit handen". Liefst zo vaak mogelijkVraag maar aan Supertje ...
Westernfreak schreef:Waarschijnlijk wel, want de hele bodem van de trailer was zeiknat (urine)...Heb de trailer uitgespoten en die staat nu nog te drogen
want daarop was mijn uitspraak dus gebaseerd en daarmee de hele discussie losgebarsten.