Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef::))....ik heb er niet zoveel zicht op bij het KWPN, maar kom je die eigenlijk vaak tegen?
Alet schreef:Laat een paard toch lekker jong zijn!
Tijd genoeg na de 3e verjaardag om het dier te rijden.
Een meisje in de buurt heeft haar enter al een hoofdstel in, kijk dat zou ik nooit doen, maar ja het is haar paard en haar keus...
, en zo heeft ie geleerd dat voor de wagen leuk is.Cassidy schreef:Dat is 1 paard. Waar is de rest (je had het over paarden)

Manuutje1990 schreef:wat ik overigens wel een soort van mishandeling vind is als mensen dr paard op 1jarige leeftijd al gaan berijden..! want dat heb ik dus ook wel is gehoord, dat ze met 1jarige leeftijd begonnen te rijden, en een maand of 2 later werd er ook al vollop op gereden. dan praat ik over hele ritten, en trainingen. ut beestje was op zn 6e totaal versleten..![]()
![]()

Alet schreef:@ Ikke. Nou ja, ik zou ervoor kiezen om een veulen lekker veulen te laten. Hoe jij het stelt denk ik van ja zo kun je het ook bekijken, daar zit ook wel wat in! Maar zoals ik al zei, ik zou het zelf niet doen.