Wat een hitte waneer rijden jullie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:19

Mijn paardje staat dag en nacht in het land. Die krijgt ook dan wel beweging. Ik heb na een dag op kantoor in de hitte helemaaaal geen puf meer om iets met dr te doen en ik denk ook niet dat zij er veel blijer van zal worden.
Als ze op stal zou staan, zou het ander verhaal worden.
Ze heeft nu gewoon beetje vakantie (één van ons twee moet dat hebben he Tong uitsteken)
Ik ga wel elke dag even bij dr langs en haal er even een borstel over in de wei en kijk even of ze er nog goed bij staat en of ze nog genoeg water heeft.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:24

ik elke 's morgens of 's avonds nooit 's middags dat is te heet voor mij en de paard

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:27

Ik ga ook 's morgens vroeg of 's avonds rijden.
De paarden staan 's nachts buiten. Er zijn overdag namelijk ontzettend veel dazen en ander vliegend spul.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:33

's Avonds heel laat, of 's morgens heel vroeg. Maar dat doe ik eigenlijk altijd, dan komt het me het beste uit.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:40

´s Morgens vroeg. Eerst doe ik Lotje met Zotje er uit en dan ga ik meteen rijden. Meteen daarachteraan doe ik dan Fujera van Jesscia24 en dat is dan wel bijna op het heetst van de dag maar ja, tis een volbloed dus die trekt dat wel. Is ze eindelijk een beetje rustig. Knipoog

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:04

Suzanne F. schreef:
´s Morgens vroeg. Eerst doe ik Lotje met Zotje er uit en dan ga ik meteen rijden. Meteen daarachteraan doe ik dan Fujera van Jesscia24 en dat is dan wel bijna op het heetst van de dag maar ja, tis een volbloed dus die trekt dat wel. Is ze eindelijk een beetje rustig. Knipoog

Misbruik maken he? Van dat zielige volbloedje dat het ook heel warm heeft hoor!! Haha! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:17

Ik heb Lady net gereden (rond 8 uur) en dat een half uurtje.
Ze stond al nat op het land van het zweet, lekker afgesponst.
Morgen ochtend ga ik d'r longeren en dan 's middags lekker naar het strand haha

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:33

ikben een langslaper, (tot gemiddeld 14.00) dan naar naam m'n paardjes uitmesten en voeren, dan werken, dan eten en naar m'n paardjes geef ik ze pas beweging rond 21.00
Maar 's ochtends is het denk ik het lekkerst om te rijden, als je tijd hebt ! (en vroeg wakker bent Tong uitsteken )

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:53

elady schreef:
Morgen ochtend ga ik d'r longeren en dan 's middags lekker naar het strand haha

Ik is jaloers Boos! Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:04

Ik ook 's avonds. Niet om Bruun te sparen, hoewel die er ook niet zo goed meer tegen kan (onze bejaarde Haha! ), maar meer omdat ik zelf geen zin heb om met die hitte op het paard te zitten Clown