Abonnement op welk paardenblad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 12:18

oberon schreef:
Toch zou ik voor Your Horse gaan (als je Engels redelijk is). Dat blad is echt niet te vergelijken met enig Nederlands tijdschrift. Is echt een geweldig blad.
Cowgirl, ik koop Your Horse bij de Bruna. The Reed Shop heeft 'm ook. Ik zou naar een Bruna bij je in de buurt gaan en vragen of ze 'm voor je bestellen. Vinden ze geen probleem.

Zelfs onze huis tuin en keuken tijdschriftenwinkel/boekhandel in ons kleine stadje verkoopt diverse engelse bladen. Ze zijn alleen wel redelijk duur.

De bit vind ik erg duur en toen je ze nog niet los kon krijgen in de winkel heb ik 2 proefnummers gehad, toen mocht ik nog geen abbo van mijn ouders. Nu zou ik het niet eens willen, echt aso duur! 12 gulden omgerekend per blad.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 12:23

heeft Cap ook een website?

talouch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 12:53

Kan ik je nog niet vertellen ik heb nl mijn blad uitgeleend aan een kennis om te bekijken. Zodra ik hem terug heb geef ik het aan je door. Duurt wel minimaal drie weken ivm vakanties. Wel kun je een heel klein stukje lezen op abonnementen.be

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 12:58

Ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Bit is wel een mooit blad, maar ook erg duur. Daarvoor heeft het ook wel een hele mooie layout, en interessante artikelen.
Hoefslag vond ik vroeger een fijn blad. Vooral omdat Paard & Sport de military (zeker een paar jaar geleden) compleet links liet liggen, en het alleen belangrijk vond om te vermelden welke combinaties er nu weer het Z hadden gewonnen. Ik rijd zelf geen Z (of hoger) dus ik ben ook niet zo geïnteresseerd in wie daar allemaal wint.
De hoefslag vermeldde dan wel die uitslagen.

Tot ik pas geleden (na 'm 4 jaar niet in mijn handen te hebben gehad) op zoek was naar uitslagen van Hooge Mierde SGW. Het blad is aardig veranderd, en niet in zijn voordeel vind ik. Het barst van de reclame over kleding (ben ik dus echt niet in geïnteresseerd) en niks geen SGW artikelen meer. Het ging eigenlijk alleen maar over met welk tuig je nou hip was, en welke laarzen en broek er mooi bij zouden staan.

Ik hou het op dit moment maar gewoon bij P&S. Er staat tegenwoordig iets meer over eventing in, en ook wel eens een artikeltje over een meisje op een shetlander die haar eerste wp in een dressuurproefje heeft gehaald. Dat vind ik veel leuker. Ze moeten wel oppassen dat ze niet teveel reclame in het blad gaan stoppen. Boos!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:25

Sterre schreef:
Ik heb een abbo op de (duitse) Cavallo en de Pferdebörse.

Beide bladen vind ik erg informatief en leuk om te lezen. (De "Reitschultest" in de Cavallo is altijd erg leuk Clown !)
Verder koop ik nog wel eens Pferde Heute (als er iets instaat wat me interesserd) en de Pferdeanzeiger.
Als ik in Ned. ben, koop ik meestal de Bit.

Altijd als ik in Duitsland ben, koop ik de bladen waar jij een abonnement op hebt, heerlijk leesvoer! Pferde Heute, Pegasus, StGeorg en favoriet Pferde fit und vital gaan ook altijd mee .

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:53

Wij hebben ook het Bit, een mooi blad.
Veel interviews, uitleg en interesante verhalen, ik lees hem altijd van voor naar achteren helemaal door!

En de Mensport. Tsja, je moet wat als je ment, ook een mooi blad met van alles wat van oud gerij tot samengestelt tot tuigpaarden.

En de paard & sport komt ook door de brievenbus.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:53

De PENNY natuurlijk top blad wwhahaah ney de Bit is heel goed

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 12:18

Tessebes schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Baroque voor informatie. Dit blad komt slecht 4x per jaar uit zag ik.

Een jaarabonnement is €26,50 voor 4 nummers. Ik weet niet of ik dat er eigenlijk wel voor over heb. Scheve mond

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:03

ik heb net een abo om Bit genomen..

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:12

Bloos Ik heb bijna alles.......

Ben lid van de Bit en de hoefslag. Van de Der (endurance vereniging) krijg ik de Her & Der, van de NVVR krijg ik de Vrijruiter, van de KNHS de Paard & Sport en nu wil ik ook lid worden van de paardenkrant.

Om een duistere reden krijg ik geen Paard & Co. Die is toch ook van de KNHS of zo?? Van een vriendin krijg ik de Penny..... Tong uitsteken Haar dochter van 17 leest hem allang niet meer maar wij, oude taarten, wel!!!! Bloos!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:16

Ik ben lid van de Penny (plus) de Galop, de Shetlandpony (van het stamboek). Ik ben lid geweest op de hoefslag (vind ik geen aanrader) En ik wil me nu (denk ik) abboneren op Bit.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 11:25

Jorie schreef:
Om een duistere reden krijg ik geen Paard & Co. Die is toch ook van de KNHS of zo??

Die krijg je als je het ruiter- of koetsiersbewijs hebt.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:26

Tessebes schreef:
Die krijg je als je het ruiter- of koetsiersbewijs hebt.

Ik heb het ruiterbewijs en mijn wip heeft zijn koetsiersbewijs. Pas allebei weer verlengd. Ga toch maar eens bellen, want ze moeten mij niet een blad door mijn neus boren natuurlijk!!! Boos!

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:53

bit en de hoefslag en paard en sport en het fjordenstamboek!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:54

Ben nog steeds lid van de Bit, maar voor hoe lang weet ik niet, ben er zat van, te veel reclame, en te duur voor wat ze ervoor leveren. Ik zit dan te denken aan de hoefslag.

Your horse is ook leuk, maar is 8.60 euro per blad. Dat is mij gewoon te duur. Als ik in Duitsland ben koop ik altijd Cavallo, REiten Weltweit, Reiter Revue, of iets dergelijks. Het wordt tijd om weer naar Duitsland te gaan. KnipoogCavallo is denk ik het beste blad.

NRPS nieuws lees ik ook geregeld.

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:58

ben abbonee van het bit en krijg de phryso van het stamboek.

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:57

Sterre schreef:
Ik heb een abbo op de (duitse) Cavallo en de Pferdebörse.

Beide bladen vind ik erg informatief en leuk om te lezen. (De "Reitschultest" in de Cavallo is altijd erg leuk Clown !)
Verder koop ik nog wel eens Pferde Heute (als er iets instaat wat me interesserd) en de Pferdeanzeiger.
Als ik in Ned. ben, koop ik meestal de Bit.

Precies daar ben ik ook lid van, gekregen van mijn Duitse oma Schijnheilig , maar ik moet zeggen ik vind de ReiterRevue en de St Georg ook erg goed vind, maar om dat allemaal naar Nederland te laten komen is wel erg duur. Maar Cavallo is een aanrader is niet zo topsport gericht maar meer voor de vrijetijdsruiter. Echt hele nuttige kleine dingetjes en goede artikelen kan je daar uit halen! Echt een top blad!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:10

Ik zou de Penny nemen Haha! . Zulke leuke, realistische strips!

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:14

Een abonnement op Draf & Rensport Lachen kan er uren in lezen Haha!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:16

Op Bit en Paard & Sport

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:32

Ronald1982 schreef:
Een abonnement op Draf & Rensport Lachen kan er uren in lezen Haha!

Plus de Hoof Beats, mag bij jou dan niet ontbreken Ronald *LOL*.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:34

Ik raad je de Hoefslag aan, vind het altijd een erg leuk blad en lees er de hele week in totdat de nieuwe er weer is.
Ik heb de Paard & Sport ook, automatisch maar vindt er meestal weinig aan.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:36

Hoefslag idd.
Bit is ook leuk, maar wel erg duur

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 00:28

Zhivago schreef:
Ik zou de Penny nemen Haha! . Zulke leuke, realistische strips!

En pedagogisch erg verantwoord!!!! OK dan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:20

Scum schreef:
Hoefslag vond ik vroeger een fijn blad. Vooral omdat Paard & Sport de military (zeker een paar jaar geleden) compleet links liet liggen, en het alleen belangrijk vond om te vermelden welke combinaties er nu weer het Z hadden gewonnen. Ik rijd zelf geen Z (of hoger) dus ik ben ook niet zo geïnteresseerd in wie daar allemaal wint.
De hoefslag vermeldde dan wel die uitslagen.

Tot ik pas geleden (na 'm 4 jaar niet in mijn handen te hebben gehad) op zoek was naar uitslagen van Hooge Mierde SGW. Het blad is aardig veranderd, en niet in zijn voordeel vind ik. Het barst van de reclame over kleding (ben ik dus echt niet in geïnteresseerd) en niks geen SGW artikelen meer. Het ging eigenlijk alleen maar over met welk tuig je nou hip was, en welke laarzen en broek er mooi bij zouden staan.

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de Hoefslag heeft idd wel aardig wat reclame, maar de SGW artikelen gaan er zeker niet op achteruit, zeer regelmatig vind ik interessante stukken over de eventing!!! Alice schrijft ook erg vaak (iedere week geloof ik zelfs, hou het niet zo bij, vind het wel erg leuk) een stukje in de Hoefslag.
De Hoefslag van deze week staat zelfs helemaal vol met eventing stukken.... heerlijk!!!!