oberon schreef:Toch zou ik voor Your Horse gaan (als je Engels redelijk is). Dat blad is echt niet te vergelijken met enig Nederlands tijdschrift. Is echt een geweldig blad.
Cowgirl, ik koop Your Horse bij de Bruna. The Reed Shop heeft 'm ook. Ik zou naar een Bruna bij je in de buurt gaan en vragen of ze 'm voor je bestellen. Vinden ze geen probleem.
Zelfs onze huis tuin en keuken tijdschriftenwinkel/boekhandel in ons kleine stadje verkoopt diverse engelse bladen. Ze zijn alleen wel redelijk duur.
De bit vind ik erg duur en toen je ze nog niet los kon krijgen in de winkel heb ik 2 proefnummers gehad, toen mocht ik nog geen abbo van mijn ouders. Nu zou ik het niet eens willen, echt aso duur! 12 gulden omgerekend per blad.

!)
. 
Ik heb bijna alles.......
Haar dochter van 17 leest hem allang niet meer maar wij, oude taarten, wel!!!!
Cavallo is denk ik het beste blad.
, maar ik moet zeggen ik vind de ReiterRevue en de St Georg ook erg goed vind, maar om dat allemaal naar Nederland te laten komen is wel erg duur. Maar Cavallo is een aanrader is niet zo topsport gericht maar meer voor de vrijetijdsruiter. Echt hele nuttige kleine dingetjes en goede artikelen kan je daar uit halen! Echt een top blad! 
. Zulke leuke, realistische strips!
kan er uren in lezen
.