Als diegene het beste voor heeft met mijn paard, heb ik geen problemen met de manier waarop... Zolang er geen extreem verschillende manieren in de omgang ontstaan, vind ik het best...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Bijv we hadden een halster en een halster touw. en tussen de weilanden zit een sloot.Dus de brug en het hek. me nichie deed een paard vast aan het hek. om te borstelen.en dat paard schok ergens van. dus het dier deed wild en zijn voet kwam in een kuil dus hij liep een beetje mank, was gelukkig maar een paar stappen maar hij had ook een paar wondjes (bleek later dat hij die al had). dus ik zeg ik zou maar defny bellen. maar dat durf ik niet.En jij had toch kunnen zeggen dat dat hat kunnen gebeuiren.Dus ik zeg zo ja daag ik zei nog van doe het beest nou niet aan die hek maar jij wilt niet luisteren.En trouwens je ben 12 dus oud genoeg omdat zelf te bedenken.Tessebes schreef:Volgens mij snap je het begrip pennymeisje niet. Het is namelijk wat anders dan een verzorgster. Een pennymeisje is iemand met een hoop fantasie, die denkt dat ze geweldig is en alles weet en kan.
Yuna schreef:ik vind dat allemaal niet zo erg, laat ze maar dromen dan komen ze zachtjes wel op de grond terecht. Haal je zo'n kind meteen naar beneden dan is in een klap al het zelfvertrouwen weg en dat lijkt me ook niet nodig.
Zolang ze niet zomaar aan je paard gaan zitten lijkt me dat niet erg, en de meeste 'echte' paardengekken laten dat wel uit hun hoofd
De irritante gevaarlijke gevallen zijn gewoon irritante gevaarlijke gevallen volgens mij..Pennymeisjes kunnen soms wat te vermoeiend zijn, maar de 'echte' zijn over het algemeen wel leuk...en ach, laat ze hun fantasie...dat komt allemaal wel goed lijkt me^^

O , dat begrepen ze wel