magic1 schreef:Leuk dat we toch klasgenootjes wordenEn hoe doe je dat nu met de stage die je moet lopen?
Het zou wel gezellig zijn als je nog op de campus terecht kunt![]()
Ik heb m'n niet ingeschreven voor de usra-week. Ik heb lekker nog een weekje vrij dan
Hihi, ik heb me niet ingeschreven voor de usra-week, maar wel lekker een advertentie op hun site gezet... Tralalala
De campus lijkt me wel relaxter, hoef je ook niet aan koken enzo te denken...Wat ik nou met die stage moet doen, weet ik ook nog niet! Morgen nog maar eens even bellen... Ik zag wel dat je 20 dagen op een primair bedrijf moest stagelopen, en het toeval is dat de eigenaar van de paarden die ik rij zelf ook een melkveebedrijf heeft
Dus opzich kan ik wel wat regelen met hem denk ik, alleen die 20 dagen ga ik dus never redden
Wat is eigenlijk de bedoeling van die hele stage, wat moet je die 20 dagen doen? Dat stond nl helemaal niet in mijn brief...
En hoe doe je dat nu met de stage die je moet lopen?
). Over je stage moet je ook een verslag schrijven ( moet je anders even navragenop school hoe dat precies zit).
Hoeveel uur per dag enzo, dat kun je echt nergens vinden... Ja op cah.intranet.nl maar dat bestaat weer niet, lekker handig 
Blond! Hahaha...
Nou als jullie nog een kamer weten dan hou ik me iig aanbevolen
Heb je die MBO opleiding geheel afgerond? Mijn broer komt van de MAS af en kon er zo terecht, al hij deed volgens mij niveau 4 destijds… BOL en BBL is hier niet het geval, dit is gewoon een HBO-opleiding.