en we hebben ook geen last van vliegen :S(raar maar waar)miss heb je hier wat aan? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en we hebben ook geen last van vliegen :S(raar maar waar)miss heb je hier wat aan?
) vinden bespaar je de moeite ik lees over jullie bericht heen naar de volgende positive...
.. Citaat:Wij zijn niet van plan ons hete leven hier te blijven binnen nu en 5 jaar hopen we op een boederijtje te zitten,dan krijgt mexx speelmaatjes genoeg..
dat ik nu moet beslissin 1 paardte verliezen is voro mij ecvht het maximum... mexx ook nog weg zou me echt kapot maken..dus ja ik hou hem voor mezelf..maar ook voor hem.. ik weet waar papierloze jonge shetlanderhengstjes naar toe gaan... net alsieder ander en dat wil ik niet op mijn geweten hebben... Rydarred zich wel in de grote paarden wereld..mexxje zou hoe lief en mooi hij ook kan zijn eindigen in de paardenworst...
... Je denkt dus NIET in het voordeel van je pony. Mensenaandacht is nooit hetzelfde als aandacht van soortgenoten. Dikke kans dat over 3 jaar Mexx helemaal verknipt is. Tessebes schreef:Sorry hoor Debo, maar als een vraag/opmerking niet in je straatje past wil het niet zeggen dat het gelijk offtopic is. We blijven namelijk nog steeds bij het onderwerp.

ThePast03 schreef:Jammer dat je zegt er verder niet op in te gaan. Als jij goede argumenten hebt overtuig ons dan!
Waar zie jij die paal bij ons staan?