Koopje, toch keuren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 12:29

Ja oke, maar wat is er mis met mijn vraag?
Ik heb namelijk gisteren een PB gehad van iemand die een prijs noemde, die nog onder de vraagprijs van deze jaarling ligt.
Maakt me toch wel aan het denken, zou het misschien toch een normale prijs zijn dan?
Dus vandaar mijn vraag, wat zou een jaarling deze dagen mogen kosten ongeveer? ( de euro schopt toch veel in de war)

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:09

_Romana_ schreef:
http://www2.pferdekauf-online.de/index. ... lerie.html

dit is ook wel een erg leuke maar ik vraag me toch af in welke prijsklasse zij denken auf anfrage... Maar goed dit zal wel een duurdere zijn.

Sorry trouwens voor het eigenlijk niet bij het topic horende reacties van mij.. Schijnheilig

Snap zoiezo niet dat je de prijs van een paard kan beoordelen op enkel een foto. ..beessie kan wel een leuk hoofd hebben maar misschien is dat ook wel het enige...een paard moet toch wat meer hebben dan alleen een mooi hoofd.. Verward

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:36

Wat ik nou niet snap is hoe sommige mensen toch steeds weer zo fel kunnen reageren op een heel gewone vraag en daardoor totaal of topic gaan, maargoed zal wel aan mijn slechte dag liggen, haha.

Wat leuk Holly, wie weet?? Ik zelf zou hem laten keuren, ook rontgenlogisch. Op die leeftijd kan je nl al zien of er iets aan de hand is, zoals OCD of wat dan ook. Stel het paardje word helemaal goedgekeurd, ben je opgelucht en kan die ook zo de verzekering in, scheelt een hoop onkosten bij een veearst..althans als ik naar mijn paard kijk die niet verzekerd is, oeps..
Laat je weten of je bij haar gaat kijken? Ben erg benieuwd.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:14

Ja kim, ik ga zeker kijken, enige probleem is dat de auto stuk is Bloos!
Ik ben in ieder geval welkom.

Ik zeg ook niet dat ik van een foto kan zeggen of het paardje oke is.
Het gaat om meer dan 1 foto die ik gezien heb, en het enige dat ik daarop kan beoordelen is dat ik haar daarop er in ieder geval erg leuk vind.
Daarnaast heb ik gemaild met de eigenaar en heb dus een aantal vragen gesteld, die helemaal zoals ik gehoopt had beantwoord werden. Plus het papier dat ze heeft is ook erg mooi.(heb ik me intussen even in verdiept omdat ik natuurlijk ook niet alles wat daarop staat ken uit mijn hoofd)
Alles bij elkaar hoop ik dus dat als ik ga kijken ze mij nog steeds aanspreekt. Zou natuurlijk wel erg leuk zijn. Mocht ze alsnog tegenvallen, ben ik in ieder geval wel weer een stukje wijzer geworden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:44

Laten we proberen om het topic weer over de oorspronkelijke vraag te laten gaan.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:18

En ben je er inmiddels achter wat de juiste prijs voor een jaarling van de genoemde kwaliteit is? Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:20

Kimberley77 schreef:

Wat leuk Holly, wie weet?? Ik zelf zou hem laten keuren, ook rontgenlogisch. Op die leeftijd kan je nl al zien of er iets aan de hand is, zoals OCD of wat dan ook. Stel het paardje word helemaal goedgekeurd, ben je opgelucht en kan die ook zo de verzekering in, scheelt een hoop onkosten bij een veearst..althans als ik naar mijn paard kijk die niet verzekerd is, oeps..
Laat je weten of je bij haar gaat kijken? Ben erg benieuwd.

Zoals ik al eerder schreef! Zou eerder knap zijn als er geen OC in zou zitten!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 13:07

Rhea schreef:
En ben je er inmiddels achter wat de juiste prijs voor een jaarling van de genoemde kwaliteit is? Haha!

Nee Haha!
Wat ik aan advertenties zie, zitten ze allemaal rond deze prijs behalve de gene met betere papieren die zijn echt wat duurder.
Dus als iemand nog een gokje wil doen naar een fatsoenlijke prijs dan zou ik daar mee geholpen zijn.
Laatst bijgewerkt door holly op 21-06-04 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:09

Misschien een idee om een topic te openen met die vraag?
Deze gaat echt op slot als het zo off-topic blijft.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 13:10

Oke misschien is dat wel een idee. Dank je Katja