Leuke ruitersportzaak omg. Gr/Dr/Fr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:50

Heeyz,

Boer en Peerd in Diever, ik denk dat jullie dat nie kennen....Het ligt 15 km van Beilen denk dat dat meer bekent is... Haha!

Kuz mij

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:59

Ik ken een ruitersport zaak.
Zeker een aanrader!
Ruitersportzaak Beeren's in Scharnegoutum.
Ik kom er altijd.
Bosgrah is een afrader.
Ik vind het niet een goede zaak.
Ze hebben nu de hele boel verbouwd.
Geen goede service

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 19:00

Marijuhhhhh schreef:
Heeyz,

Boer en Peerd in Diever, ik denk dat jullie dat nie kennen....Het ligt 15 km van Beilen denk dat dat meer bekent is... Haha!

Kuz mij

Eerste pagina's van het topic zeker niet gelezen Knipoog

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:13

Ja...lekker kort door de bocht Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:52

Marijuhhhhh schreef:
Heeyz,

Kuz mij

Zucht......je doet je avatar wel eer aan he?

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:21

wat is de site van pegagus?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:29

Levy schreef:

Haha!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:38

Levy schreef:

Whahaha.....

Geeft nix hoor, ik slaap ook wel eens Haha! Knipoog

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:24

In Rolde zit een nieuwe winkel. Ik ben er nog niet geweest, binnenkort toch maar een keertje naar binnen lopen. Wat verkopen ze hier allemaal?

In Eesergroen zit een winkel met westernspullen: de Oregon trail tack store. Is ook een mooie winkel.

Verder zit in Exloo nog het Peardestallegie. Schijnt leuk te zijn. Ik ken het alleen van het winkeltje in de manege in Exloo. Daar heeft ze ook wat spullen liggen. Heel handig om dekens te kopen. je bent er toch al met je paard en je mag dan alles passen.

Weet iemand waar je goed terecht kan om een tuig te kopen?
En waar verkopen ze ook IJslanderzadels? Ik ben nog steeds op zoek naar zadel voor mijn IJslander.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:58

ijslandermir schreef:
In Eesergroen zit een winkel met westernspullen: de Oregon trail tack store. Is ook een mooie winkel.

Niet lang meer! Ze gaan nl. binnenkort verhuizen naar Westerbork, geloof ik. k' Zal dit vanavond wel 'ff checke' Heb er thuis nl. een flyer van.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:04

ijslandermir schreef:
In Rolde zit een nieuwe winkel. Ik ben er nog niet geweest, binnenkort toch maar een keertje naar binnen lopen. Wat verkopen ze hier allemaal?

Dat is De Ruyterij. Ze hebben hier vooral spullen van merken die ze bij veel andere ruitersportzaken niet hebben, zoals Leopard (is duur maar wel erg mooi) en Georg Schumacher.
Het is maar een klein winkeltje, maar het is wel leuk om er eens rond te snuffelen.

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:21

Ik vind Boer en Peerd wel een leuke winkel, alleen qua hoofdstellen en dat soort spul vond ik het een beetje tegenvallen, en ik was nou juist op zoek naar een nieuw hoofdstel. Ze hebben wel mooie laarzen, zoals die bruine veterlaarzen. Vingers aflikken Appingedam heeft wel veel hoofdstellen, maar singels en voortuigen wat minder. Ik heb deze http://www.equalityline.se/hi-bilder/HG42S(1).jpg er gekocht. Haha! Qua kleding vond ik er niet veel aan. De site is http://www.pegasus.appingedam.nl/ .
En tja, dan heb je nog Onimex, een beetje standaard, maar die nieuwe leren peesbeschermers die ze hadden van Kentaur vond ik wel erg mooi. Jammer dat ik alweer blut ben. *LOL*

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:37

germie schreef:
Nu nog een winkel met goedkope hindernissen in het noorden. Wil er graag nog een setje van 10 staanders, 30 lepels, 15 balken, en wat hekwerk bij. In het zuiden zie je soms dat je voor zo'n setje nog geen 500 euro hoeft neer te tellen (is nog veel geld, maar minder dan wat ze hier vragen).

Zit in Meppel ook niet 1 die een aanbieding heeft met staanders en balken ed?! Op marktplaats staan regelmatig aanbiedingen. Er heeft op marktplaats in ieder geval wel een advertentie gestaan met balken ed.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:56

Trouwens hè, vergeten we Reijnders in Hoogeveen niet een beetje? Die man heeft ook leuk spul, vrij veel in dat kleine winkeltje. Ik heb er meerdere keren een mooie deken voor een klein prijsje gekocht.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:59

En waar hebben ze leuke zadeltassen?

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:08

Ja! Rijnders.... die man is zo aardig. Ben daar al vaste klant, ben er zelfs in tussenuren van school.

Vandaag naar Pegasus geweest; echt een leuke winkel.
Divoza, Piaffe, Hippo, Van Leusen en een winkel in Wezep.
Maar dit zijn al bekende winkels, maar altijd leuk om te kijken!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 22:37

Rieja schreef:
Trouwens hè, vergeten we Reijnders in Hoogeveen niet een beetje? Die man heeft ook leuk spul, vrij veel in dat kleine winkeltje. Ik heb er meerdere keren een mooie deken voor een klein prijsje gekocht.

Nog nooit geweest, las ook iets in een krantje over een ruitersport zaak omgeving winschoten?

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:06

Ja, die is vrij nieuw. 'Pas' heet het geloof ik? Zit in het centrum. Ergens. Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:14

Pas? *LOL*
Stond er niet toevallig Pas nieuw ofzo? Haha!

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:20

Ik heb geen idee hoe die winkel heet, maar het zit op de grens van Heiligerlee naar Winschoten, de weg heet bovenburen geloof ik.
Zit er nog niet zo lang, ben er ook nog niet geweest Haha!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:02

Jammer dat er geen "Horselover" winkels meer in het Noorden zitten, is wel wat goedkoper als Divoza geloof ik.

Hippo Assen is toch geen Horselover meer???

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 12:07

Nee, dat dacht ik ook altijd!

Ik vind het assortiment van horselover en divoza beide niet zo leuk meer..

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:08

Nou, dan gaan we het eens anders doen: Alle "Bokkers" die eens naar Rolde komen krijgen ter kennismaking gratis een paar STAPP HORSE sokken bij aankoop van minimaal 40,=.

Ben dus gewoon heel benieuwd hoe jullie "De Ruyterij" vinden en sta open voor alle tips om het geselecteerde kwaliteitsassortiment nog beter af te stemmen.

Wie durft? *LOL*

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:33

GeJe schreef:
Nou, dan gaan we het eens anders doen: Alle "Bokkers" die eens naar Rolde komen krijgen ter kennismaking gratis een paar STAPP HORSE sokken bij aankoop van minimaal 40,=.

Ben dus gewoon heel benieuwd hoe jullie "De Ruyterij" vinden en sta open voor alle tips om het geselecteerde kwaliteitsassortiment nog beter af te stemmen.

Wie durft? *LOL*

Lachen ik, als ik mijn hoedje bij je kom halen Haha!

-heb je die appeltjesgroene jas nog, van Schumacher?

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:38

Jawel, de ik heb zelfs een hele appelgroene etalage nu. Gisteren bedacht ik alleen dat het ook in het oranje zou kunnen. Leuke blouse van Nilette, deken van Kavalkade, dekje van HorseGold, maar ja... da's wel erg voetbal Knipoog