. Maar na het rijden dan spuit ik Mick helemaal af. En als het mee zit met school dan kan ik soms ook wel 's ochtends gaan of 's avonds
. Bovendien hebben we ook een binnenbak, waar het soms nog wel minder warm is dan buiten
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar na het rijden dan spuit ik Mick helemaal af. En als het mee zit met school dan kan ik soms ook wel 's ochtends gaan of 's avonds
. Bovendien hebben we ook een binnenbak, waar het soms nog wel minder warm is dan buiten
!
....als je immers wedstrijd hebt met deze temeperaturen ben je in ieder geval gewent aan het rijden met deze hitte
en kan je je eigen daarbij ook beter concentreren op het rijden tijdens zo'n wedstrijd dan op de hitte omdat je al wat gewent bent
een echte Die-Hard dus.
PrimaDonna schreef:Wie wat wilt bereiken....moet niet zeiken
) 
Ik probeer het wel rustiger aan te doen, meer stappen tussendoor en zo. Rosalien liet gisteren nog even zien dat ze helemaal geen last van de hitte had... tja, dan zet ik haar echt toch even aan het werk.
Ik heb ook geen mogelijkheid tot afpuiten jammer genoeg, dus als ze erg veel zweet kan ik haar niet lekker laten afkoelen.
Ook voor mezelf want ik kan er echt niet tegen om in dit weer zware inspanning te doen, dan lig ik binnen een half uur gestrekt hoeveel ik ook drink.