Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:04

En zoals ik ook al zei: PolyPads zijn nog een tikkie duurder. Ik heb nog niet gezien dat er zo heftig werd gereageerd op die dingen als nu gebeurt op die Anky-pads. Hoe zou dat komen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:05

De naam Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:08

JazzOrlando schreef:
Deze argumenten zijn al een aantal keer genoemd en sorry dat ik het zeg ik vind ze bull... Ze zijn niet duurder dan bv Eskadron of RG en wat betreft dat logo: als het je niet bevalt dan pulk je dat logo er in nog geen 2 minuten vanaf!

Ik ga geheel met PennyBitch mee!! Tackfactory: wij bieden ons aan om de pads te promoten

Wahahahaha.. sorry, maar hier moest ik nogal om lachen Haha!
Men vraagt om een mening en die geef ik, en als dat toevallig hetzelfde is, als al gezegd, na ja, jammer dan Haha!
Maar goed, ik heb geen zin in ruzie ofzo, en van dat logo, daar heb je gelijk in, maar het zijn gewoon niet mijn dekjes, klaar. Haha!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:11

Amethyst schreef:
Wahahahaha.. sorry, maar hier moest ik nogal om lachen Haha!
Men vraagt om een mening en die geef ik, en als dat toevallig hetzelfde is, als al gezegd, na ja, jammer dan Haha!
Maar goed, ik heb geen zin in ruzie ofzo, en van dat logo, daar heb je gelijk in, maar het zijn gewoon niet mijn dekjes, klaar. Haha!

Je hoeft je ook niet persoonlijk aangevallen te voelen!! (het is niet mijn bedoeling om iemand zn mening niet te gunnen)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:16

Karin, ik vind geen enkele pad iets, vind het allemaal ondingen, met die van ANKY als allerberoerdste.
Bovendien gaat dit topic over de ankypads, dus misschien dat er hier daarom ook daarover gesproken wordt?! Kweeniehoor...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:19

Margreet, ik bedoel ook niet specifiek in dit topic. Maar het is al wel de zoveelste keer dat er een topic wordt gestart over Anky-producten en waarin deze vervolgens worden afgekraakt. Ik rijd zelf niet met spullen van Anky, laat ik dat iig duidelijk maken. Maar ik ben nog nooit een topic tegengekomen over bijv. PolyPads waarin die dingen zo met de grond gelijk werden gemaakt met argumenten als 'belachelijk duur' etc. etc. Ik vind het gewoon typisch dat er steeds zo'n heisa wordt gemaakt over Anky-producten. Laat mensen toch lekker kopen wat ze leuk vinden.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:38

Citaat:
Margreet, ik bedoel ook niet specifiek in dit topic. Maar het is al wel de zoveelste keer dat er een topic wordt gestart over Anky-producten en waarin deze vervolgens worden afgekraakt. Ik rijd zelf niet met spullen van Anky, laat ik dat iig duidelijk maken. Maar ik ben nog nooit een topic tegengekomen over bijv. PolyPads waarin die dingen zo met de grond gelijk werden gemaakt met argumenten als 'belachelijk duur' etc. etc. Ik vind het gewoon typisch dat er steeds zo'n heisa wordt gemaakt over Anky-producten. Laat mensen toch lekker kopen wat ze leuk vinden.

Amen! Ik ben het helemaal met Karin mee eens!

Wat heeft het nou voor nut om het zo af te kraken????

Gewoon niet kopen dan, zou ik zeggen....

Over de prijs kun je lang of kort praten, maar als je iets mooi vind en het de prijs waard vind (wat voor iedereen verschillend is) dan koop je 'm of je koopt 'm niet, klaar!

P.S. even voor de info, ik heb geen Anky-pads of andere Anky spullen!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:39

Zijn haar spullen uberhaupt te koop in België. Het duurste dekje dat ik ooit kocht was er eentje van Kieffer en koste toen nog in BEF zo'n 1500 BEF. Was heel duur volgens mij maar het is wel het beste dekje dat ik heb. na 6 jaar zie je pas slijtage, is nog steeds kleurvast en neemt nog evenveel vocht op. Duurt alleen lang eer dat hij droog is na het wassen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:41

Karin schreef:
Laat mensen toch lekker kopen wat ze leuk vinden.

Laat mensen toch lekker praten over wat wel en niet bevalt en waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:45

oke, de poly pads vind ik ook niks aan, maar dat was de vraag hier niet Lachen
Ik hou niet van die dikke dekbed dingen.
Vind het simpelweg lelijk.
Nee niet te duur (wel voor iets wat ik lelijk vind maar dat heeft met smaak te maken) want mijn fluwelen dekjes, met kleine ruitjes zijn net zo duur. Maar die vind ik dan ook om te kwijlen als kawa zijn donkerblauw op heeft Kwijl , maar ook dat is dan weer smaak Lachen

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:26

Haffielover schreef:
Ik vind ze zelf erg mooi eruit zien. Maar ik zou ze nooit kopen. Om dat ik het belachelijk vind om verdomme zoveel te betalen voor een dekje. 90 euro voor 2 zag ik als aanbieding. Voor schandaal. Daar heb ik normaal wel 5 dekjes voor!!

Veel mensen klagen over de prijzen van sommige dekjes, maar hebben zelf 6 verschillende kleuren! Ik heb gewoon 2 anti-dekjes. Ben er onwijs blij mee, en ik vind ze helemaal niet dik!!!
Laatst bijgewerkt door Gail op 07-06-04 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:28

Margreet schreef:

Over die foto van Kliko: bij jou zie je ook dat je zweetbladen langer zijn dan je dekje. Ik vind dat persoonlijk erg storend, dus ik vind dat er wel iets mis mee is. Maar jij mag er evengoed veel plezier van hebben hoor Haha!

Ik vind dit precies goed...!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:38

DePennyBitch schreef:
Anky kan mij ZO inhuren als vertegenwoordiger / promoter van de Anky pads!!!

Ik ben er helemaal wég van en wil ook absoluut niets anders dan dat.

Reden:

- ik hou niet van dekjes die je vast moet maken aan het zadel
- de kwaliteit straalt er van af
- mooie kleuren
- prachtig in vorm en op kleur, ook na veelvuldig wassen
- goed vocht opnemend, snel droog
- liggen bij mij mooi onder het zadel, en zijn dus ook bij mij niet te kort, ik heb zelfs een zadel met extra verlengde zweetbladen....
- Ik hou nu eenmaal van mooie dingen

Ik sluit me hierbij aan!! Als iemand het te duur vindt, dan is dat natuurlijk prima. Maar opmerkingen over dat het enige bijzondere het logo is slaan nergens op. En zijn inderdaad nodeloos negatief.
Ik moet juist over een drempel heen om Anky-spullen te kopen omdat ik dat hele Anky-fan gebeuren pas Penny-achtig vind! Maar ik heb 2 pads gekregen en ik ben erg blij met ze! Tot nu toe gebruikte ik alleen Christ schapenwollen dekjes (over duur gesproken) want ik haat vooral die katoenen dingen die zeiknat worden en nóóit meer opdrogen. De Anky-pads bevallen me om boven gequote redenen!

En wat betreft kleren: ik heb 3 dingen en hoe vaak en hoe heet ik ze ook was: ze blijven mooi! Super. Nou vind ik die kleding ook veels te duur dus dat koop ik alleen in de uitverkoop..

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:56

Bij een manege bij mij in de buurt hebben ze Harry Horse dekjes die hier heel erg op lijken !! en ze werken ook het zelfde Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:59

petraaken schreef:
Zijn haar spullen uberhaupt te koop in België.

Ja hoor, ga maar naar de Anky-site en daar zie je de verkooppunten. In mijn buurt is er één winkel die haar spullen verkoopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:24

Lot schreef:
En wat betreft kleren: ik heb 3 dingen en hoe vaak en hoe heet ik ze ook was: ze blijven mooi!

Aha, jij bent dus al net zo handig met de wasmachine als ik Bloos!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:59

Haha! Bloos! yep. Weet ook dat je dat met lamswollen jurkjes NIET moet doen!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:06

de prijs Haha! Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:54

Idra schreef:
Ja hoor, ga maar naar de Anky-site en daar zie je de verkooppunten. In mijn buurt is er één winkel die haar spullen verkoopt.

gecheckt maar geen enkele in mijn dichte omgeving. En heb ook geen zin om naar zwevegem of Waregem te rijden. Koop wel andere produkten bij mijn gewone ruiterboetiek en bestellen bij Divoza zie ik niet zitten want als de kledij niet past moet het terugsturen ook.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:04

Lot schreef:
Ik moet juist over een drempel heen om Anky-spullen te kopen omdat ik dat hele Anky-fan gebeuren pas Penny-achtig vind!

Dat had ik ook wel een beetje ja Haha!

Nu schaam ik mij er niet meer voor Tong uitsteken
Het is super spul, ìk vind het mooi en het past goed op mijn type paarden.

Het halster bijvoorbeeld is vrij wijd rond de neus en daardoor kan je hem mooi hoog hangen, de dekens liggen ver over de schoft, de pads blijven super liggen (ook onder springzadels tijdens een cross) en de truitjes vind ik zelf gewoon lekker zitten en heel comfortabel.

Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig zoals sommige mensen zich afzetten tegen deze spullen alleen maar omdat ze van Anky zijn.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:09

Ik heb zowel dekjes als kleding van Anky en ik vind het ook super spul. Dekjes om dezelfde redenen als DPB, kleding is goed van kwaliteit, blijft mooi ook na het wassen e.d.

Anky is niet duurder dan Pikeur en daar valt toch ook niemand over Verward ?

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:19

Die pad van mij is erg snel droog en ligt ook goed op mijn paard. Ik heb geen klachten over het verschruiven van die dingen. Alleen vind ik de kwaliteit van het dekje niet zo heel erg goed (met betrekking tot het wassen).

gr

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:30

Anoukie schreef:

Anky is niet duurder dan Pikeur en daar valt toch ook niemand over Verward ?

Da's nou een waarheid als een koe. Dáár zeurt niemand over!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:43

Pikeur vind ik ook veeeeeeels te duur Haha! Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:50

gijsenkim schreef:
Pikeur vind ik ook veeeeeeels te duur Haha! Haha!

ik ook. heb er nog maar 1 rijbroek en wedstrijdjasje van. Moet wel zeggen superspul.