Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JazzOrlando schreef:Deze argumenten zijn al een aantal keer genoemd en sorry dat ik het zeg ik vind ze bull... Ze zijn niet duurder dan bv Eskadron of RG en wat betreft dat logo: als het je niet bevalt dan pulk je dat logo er in nog geen 2 minuten vanaf!
Ik ga geheel met PennyBitch mee!! Tackfactory: wij bieden ons aan om de pads te promoten
Amethyst schreef:Wahahahaha.. sorry, maar hier moest ik nogal om lachen
Men vraagt om een mening en die geef ik, en als dat toevallig hetzelfde is, als al gezegd, na ja, jammer dan
Maar goed, ik heb geen zin in ruzie ofzo, en van dat logo, daar heb je gelijk in, maar het zijn gewoon niet mijn dekjes, klaar.
Citaat:Margreet, ik bedoel ook niet specifiek in dit topic. Maar het is al wel de zoveelste keer dat er een topic wordt gestart over Anky-producten en waarin deze vervolgens worden afgekraakt. Ik rijd zelf niet met spullen van Anky, laat ik dat iig duidelijk maken. Maar ik ben nog nooit een topic tegengekomen over bijv. PolyPads waarin die dingen zo met de grond gelijk werden gemaakt met argumenten als 'belachelijk duur' etc. etc. Ik vind het gewoon typisch dat er steeds zo'n heisa wordt gemaakt over Anky-producten. Laat mensen toch lekker kopen wat ze leuk vinden.
Haffielover schreef:Ik vind ze zelf erg mooi eruit zien. Maar ik zou ze nooit kopen. Om dat ik het belachelijk vind om verdomme zoveel te betalen voor een dekje. 90 euro voor 2 zag ik als aanbieding. Voor schandaal. Daar heb ik normaal wel 5 dekjes voor!!
DePennyBitch schreef:Anky kan mij ZO inhuren als vertegenwoordiger / promoter van de Anky pads!!!
Ik ben er helemaal wég van en wil ook absoluut niets anders dan dat.
Reden:
- ik hou niet van dekjes die je vast moet maken aan het zadel
- de kwaliteit straalt er van af
- mooie kleuren
- prachtig in vorm en op kleur, ook na veelvuldig wassen
- goed vocht opnemend, snel droog
- liggen bij mij mooi onder het zadel, en zijn dus ook bij mij niet te kort, ik heb zelfs een zadel met extra verlengde zweetbladen....
- Ik hou nu eenmaal van mooie dingen
Idra schreef:Ja hoor, ga maar naar de Anky-site en daar zie je de verkooppunten. In mijn buurt is er één winkel die haar spullen verkoopt.
Lot schreef:Ik moet juist over een drempel heen om Anky-spullen te kopen omdat ik dat hele Anky-fan gebeuren pas Penny-achtig vind!