Jeetje, het wordt steeds leuker en gekker, hahaha .Olaf vond Seffralin de beste optie,... Conclusie: aan een man moet je zoiets niet vragen !
Anoukie schreef:Conclusie: aan een man moet je zoiets niet vragen !Nee idd. Als ik zou zeggen dat ik Xara vanaf nu Pietje Puk wil gaan noemen, dan vind m'n vriend het ook goed.
Vooropgesteld, ik vind Sjors een prima naam. Ook om te laten roepen in de ring of tijdens een prijsuitreiking...Maar als het dan toch moet.... Sjorsanou (tada, een samenvoeging van jullie namen) (he, het klinkt best chique)Sjors c'est chique ( )Serious SjorsShow 'm all Sjors (klinkt als een My little Pony)Salvador Sjorsi (naar Salvador Dali)Maar ook SuperSjors zou van mij een stem krijgen! [edit] Nee, mijn stem gaat dan toch naar Sjors Off Course!
Sjors Ofcourse,...Ik vind m GEWELDIG!!!Wat vinden jullie, deze of Super Sjors ? Moet ik er een polletje aan wagen ?
Anoukie"][quote="Lydiia schreef:In welke klasse wil je hem gaan starten btw?In het Z uiteraard .[/quote]Huh, en je hebt nog steeds geen sponsor?
Sjors Of Course is idd leuker, ik vind SuperSjors persoonlijk wat weinig origineel en een beetje Penny!