Wat krijgen jullie paarden voor bescherming om ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:33

Vliegenspray Tong uitsteken, het (het is geen hij meer, maar dat mag ik niet meer tegen het zeggen anders wordt het boos Tong uitsteken) is 2 jaar, we rijden, M dressuur en L springen .

Nee hoor Knipoog , er wordt alleen mee gewandeld soms. Haha!

Debbieremi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:21

Helemaal niks, ik vind het niet nodig. Het zit hem toch alleen maar in de weg Haha!

Hij krijgt wel een vliegenkap om, dat is het enige. Anders zou hij de hele tijd met ontstoken ogen rondlopen.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:16

Ze staat gewoon zonder bescherming in de wei. Ze rent ook niet veel ofzo, komt denk ik omdat ze gewoon van s'morgens vroeg tot s'avonds laat in de wei staat.
Ik rijd er nu nog recreatief mee maar ik wil gaan springen. Onder het rijden heeft ze dus wel bescherming om.
Ze is 7 jaar

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:29

Vliegenspray en verder niks word toch veel te warm en ik vind het ook onnodig om er van alles om te gaan hangen Lachen

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:31

die maand op de wei niets
nu hij weer een uurtje of 2 per dag staat doe ik hem vliegenspray (aangezien er veel dazen zijn) en een vliegenkap op (snel ontstoken ogen) soms ook peesjes

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:52

Een halster en een vliegenmasker. En volgens mij moet haar weidemaatje niet denken dat ding af te doen, want ze heeft het graag om.
Alleen haar bucas vliegendeken heeft ze laatst op een nogal foute manier uit willen doen in de wei Scheve mond

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:54

Mijn pony's lopen het gehele jaar buiten ,zijn dan ook echte buiten pony's. Ze krijgen geen bescherming om. Nu alleen af en toe een vliegen masker.
Ik rijd nu recreatief, maar zodra ik iets vind wat ik kan bij rijden, of misschien dat ik zelf nog een paardje aanschaf wil ik wel wedstrijden doen. Dan wil ik zowieso dressuur én springen. En dan kijk ik later wel als ik M of L ben of ik daar in verder wil gaan.

Kris heeft met rijden springschoenen aan omdat ze een (te) ruime pas heeft en dus aan tikt. En ik doe haar peesjes om.

Salena (twenter) wordt alleen af en toe gelongeert en dat dan met peesjes.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:24

Helemaal niets, maar als ze iets uitvinden waarbij haar benen beschermt zijn zonder dat haar benen oververhit raken zou ik het onmiddelijk doen. Ik heb ondertussen minimaal 2 jaar stil gestaan vanwege (been)blessures, en als ik iets kan doen om dat te voorkomen dan doe ik dat graag. Ze staat zomers en in de winter 24 uur per dag buiten met een ander(e) paard(en).

We rijden M2