gelijk schelden of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

scheld je wel eens op je paard

ja
99 (64%)
nee
55 (35%)

Totaal aantal stemmen: 154

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:00

Nooit........ of in mezelf maar nooit hardop.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:11

heel soms, maar dan meer tegen mezelf Lachen

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:31

Nooit tegen me paard. Als zij iets fout doet is het mijn schuld.

Wel tegen medeweggebruikers Knipoog, maar daar gaat t nu niet over.

Maar over het algemeen denk ik: Joh, ik rij voor mn plezier, laat maar lekker.

narretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 02:18

Nee nooit. Vind het ook verschrikkelijk als andere mensen het doen. Niet omdat het nu persé zo zielig is voor dat paard maar ik vind het echt een beetje asociaal staan als de K*T en de Kl**T woorden door de lucht vliegen. Houd het een beetje beschaafd zeg Scheve mond

roosaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:22

ja als het niet goed gaat wel ze verstaat het tog niet en het lucht wel op en of je nou op een boze toon zegt "nou anita wat je nu doet vind ik niet fijn " of poedersuiker knol ik ben je helemaal zat luister eens
t'zal haar wat intreseren ze gaat bij allebij op haat achterbenen staan Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 15:50

mieke is ook lekker kijkerig dus die vind de paardje interssanter dan de rest en dan zegt ik meestal. mieke let nu eens op

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:57

Nee eigenlijk nooit, behalve als hij echt vreselijk lomp is, maar dat nooit iets met rotknol ofzo.. Meestal is het dan iets he lompert let eens op..
maar echt schelden of schreeuwen.. nee, je zet jezelf ongeloofelijk voor paal daarmee vind ik..

beautyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:20

Nee ik scheld eigenlijk nooit op me paard. Dat vind ik niet nodig maar als ie op me teen gaat staan ofzo zeg ik wel es sukkel maar dan is het meer bedoelt van lompertje... en niet van stomme rotknol kijk is uit! snap je
Wel tegen mezelf....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:39

Ik scheld liever op mijn paard dan dat ik der een rotklap verkoop. en het lucht op. En vaak helpt het ook nog. *LOL*

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:01

Merilyn schreef:
Ik scheld liever op mijn paard dan dat ik der een rotklap verkoop. en het lucht op. En vaak helpt het ook nog. *LOL*

Dat is waar, alleen brenin wil nog wel eens bijten en als ik dan scheld is ie niet erg onder de indruk, dus heb ik weinig keus dan hem een knal te verkopen.. Knipoog

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:20

Ja, ik scheld weleens. Van 'sukkel' en 'mongool' tot 'klootzak' en nog erger:P Maar meestal zo van: 'Oh sukkeltje, daar hoef je toch niet bang voor te zijn' ofzo. Maar ik rijd altijd met andere in de bak en dan kan ik het niet maken om heel hard te gaan schelden Haha!

Ow, en tegen mezelf ook vaak zat

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:07

youngster"]
[quote="Merilyn schreef:

Dat is waar, alleen brenin wil nog wel eens bijten en als ik dan scheld is ie niet erg onder de indruk, dus heb ik weinig keus dan hem een knal te verkopen.. Knipoog
[/quote]

Ik geef m liever een rotklap, dat begrijpt ie tenminste, schelden snapt een paard helemaal niks van

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:56

De woorden niet nee, maar reken maar dat ze de toon begrijpen!
En ik kan nou eenmaal niet op boze toon "lief paard" zeggen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:59

onder schelden versta ik

vieze vuile ("_&#&%$#)"' BOK , MET JE GROTE GORE '(_&_&"%$)("_$' BEK, WAT DENK JE WEL DAT JE BENT''' MOET IK JE EENS HELEMAAL DE (_&#%&")$_& SLAAN VIEZE VUILE )'(_#%')"(_% BOK.

Dat versta ik onder schelden, en dat gebeurd helaas meer dan me lief is.... geef het dier dan gewoon een klap voor zn donder en ga door met waar je mee bezig was......... een HEEEEY of een BEN JIJ GEK gooi ik er ook best wel eens uit......... maar hou het kort en bondig Haha! Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:07

Ah ok, op die fiets, in de categorie razen, tieren en je zelfbeheersing verliezen. Al heb ik dan liever dat iemand staat te schreeuwen dan dat zo'n dier afgeslagen wordt.
Ik doelde meer op een kort maar krachtig "K*TB*K!" Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:08

"K*twijf" is mijn favoriet Bloos!
Ja, ik scheld weleens (niet heel hard hoor Haha! ). Maar meer om mijn (meestal onterechte) agressie kwijt te kunnen. Ze doet vrijwel altijd haar best, we begrijpen elkaar vaak gewoon niet zo goed. Dan kan ik beter een keer schelden dan een onterechte schop verkopen.
Als ze die schop toch verdient krijgt ze em d'erbij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:10

ja soms scheld ik weleens.
Maar niet in het extreme........het is meer op stal als hij weer eens op mijn teen leunt.dat ik"lomperd" ofzo zeg.
soms met rijden ook wel,vooral als ik alleen ben Lachen
dan komt er weleens iets heftigers mijn mond uit,zoals"kloteknol,etterbak"ofzo.
Maar als hij wat loopt te stuntelen ofzo,ga ik hem niet gelijk de huid volschelden.Het meisje wat ook op Silas "rijdt" loopt om de paar minuten te schelden,daar word ik echt onpasselijk van.
Scheve mond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:11

Ik vervloek mezelf nog wel eens als iets niet lukt, maar het komt niet vaak voor dat ik mijn paard uitscheldt.
Ik heb alleen een paard die het nodig vond om mijn voet te pletten(met aks gevolg kapotte zenuw, bloedvat en lymfeklier) helemaal verrot gescholden.
Meneer bleef namelijk vrolijk op mijn voet staan.
Dan zijn favoriete woorden k u t knol, rotbok, enz.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:12

Margreet schreef:
Ah ok, op die fiets, in de categorie razen, tieren en je zelfbeheersing verliezen. Al heb ik dan liever dat iemand staat te schreeuwen dan dat zo'n dier afgeslagen wordt.
Ik doelde meer op een kort maar krachtig "K*TB*K!" Haha!

die term bezig ik ook nog wel eens Haha! Haha! Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:15

mijn favo woordje is mieke loop niet zo te k*tte. Want dan wilt ze voor de 100ste keer niet recht over de hoefslag lopen. maar voor de rest valt het wel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:24

Kl**tvogel komt ook weleens vaak voor.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:25

Nee, tuurlijk niet waarom zou ik schelden tegen een paard, als ze iets verkeerd doet. gewoon opnieuw proberen.

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:29

Schelden kan ik het niet echt noemen, ik zit soms wel eens te mopperen... maak ik em voor allerlei dingen uit.. eierhoofd is het meest gebruikte. Ik weet alleen niet of ik op zo'n moment nou op mn paard of op mezelf scheld... Verward het laatste zou ook best goed kunnen...

Bopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:35

ik ben het ermee eens dat het naar andere mensen toe niet zo staat.
maar eigenlijk heb ik gewoon een heel braaf idootje waar gescheld ook helemaal niet nodig bij is.

schelden is een teken van onmacht... vind ik persoonlijk... ik vind het ook vreselijk als ik andere mensen op hun paard hoor schelden. dan denk ik vaak leer zelf eerst ff beter rijden joh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:42

ik scheld eigenlijk niet als er iemand bij is.
Hooguit een keer zoiets als "kappen nu!"
en anders "scheld"ik wel in stilte.
het is inderdaad weleens onmacht,door je eigen fouten.